مرکز نوین سرت ارائه دهنده انواع گواهینامه ایزو ، CE، HSE

اصالت گواهینامه ایزو ، نحوه اعتبار سنجی گواهینامه ISO

اصالت گواهینامه ایزو ، نحوه اعتبار سنجی گواهینامه ISO
4.8/5 - (432 امتیاز)

اصالت گواهینامه ایزو ، نحوه اعتبار سنجی گواهینامه ISO

اصالت گواهینامه ایزو ، نحوه اعتبار سنجی گواهینامه ISO

اعتبار گواهینامه ایزو

اعتبار گواهی نامه ISO ،برای مشتریان دغدغه وسوال مهمی است، چراکه صرف داشتن برگه گواهینامه ایزو .نمی توان ادعای قوی درخصوص داشتن مدرک ایزو ، داشت. همانطور که می‌دانید امروزه راه‌های بسیاری ودانش فراوانی دربستر. جامعه وجود داردکه کاربران می‌توانند راحت به گواهینامه ایزو ویا سایر مدارک وگواهینامه سازمان دسترسی پیدا کنند واز آنجایی که ایزو.و گواهی نامه ISO ،در جامعه ی ما الزام نمی باشدبنابراین مردم، مشتریان و کارفرمایان، دقت لازم رادر جهت سنجش اعتبار مدرک ایزو یک شرکت ندارند.

اما بسیاری ازسازمان‌های متقاضی گواهینامه ایزو ،خودشان به دنبال دریافت مدرک ایزو معتبر ،هستند ومی‌خواهند بدانند برای اطلاع یافتن از اصالت گواهینامه ISO ،چکار باید انجام دهند وبه چه مرجع و مرکزی باید مراجعه کنند.

خدمت متقاضیان باید عرض کنیم که برای دریافت صحت گواهی نامه ایزو ،درابتدا باید بداینم کدام CB=Certify Body ، مرجع صدور گواهینامه ایزو ، مدرک ایزو ،شما را صادر کرده است. پس از آن باید بدانید که این CB ،تحت اعتبار کدام AB=Accredited Body ، (مرجع اعتباردهی به CBها) ، فعالیت دارد. پس ازدانستن CB و AB صادرکننده گواهینامه ایزو ، به سایت IAF.nu ، (انجمن اعتباردهندگان بین المللی) ،مراجعه می‌نمایید وصحت AB وپس از آن صحت CB را داخل سایت IAF ،چک می‌کنیم.

درظاهر گواهینامه ایزو ،هم می‌توان متوجه این موضوع شد. در مرحله اول باید در گواهینامه ایزو ،یک آدرس سایت رجیستر کننده گواهینامه ،شما وجود داشته باشد. یعنی باید در مدرک ایزو ،قید شود کدام سایت و مرجع اعتبار گواهینامه ایزو ،شما تایید می‌گردد.

مرجع صادر کننده ایزو

لوگوی CB ، (مرجع معتبر صادر کننده) ، گواهی نامه ایزو ،و لوگوی AB ، (مراجع اعتباردهنده به CBها) ،و لوگوی انجمن IAF ،روی گواهی نامه ،قید شود. البته درج لوگوها الزام نمی باشد اما می‌تواند کمک کننده خوبی باشد. پس چندین مرحله و چندین آیتم مختلف و متفاوت جهت بررسی و اعتبارسنجی مدرک ISO ،دریافتی شما وجود داردکه می‌تواند. ازاعتبار و اصالت گواهینامه ایزو ،دریافتی خود مطمئن شوید وهم ازدست سودجویان که گواهینامه ایزو تقلبی.را با نام و برند .و قیمت گواهی نامه ایزو ،اصلی به دست شما می‌رسانند خلاص شوید.

مشاورین و کارشناسان مرکز نوین سرت ،در ابتدا با دیدگاهی در راستای آگاه سازی جامعه، مشتریان. مردم. کارفرمایان و کلیه ذی نفعان مجموعه در جهت راهنمایی اخذ مدرک ایزو معتبر و اصلی .و سپس دریافت گواهی نامه ایزو معتبر .در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به متقاضیان اخذ ایزو خدمت رسانی می‌نماید.

می توانید با کارشناسان مرکز نوین سرت تماس گرفته توضیحات دقیق تر و تکمیلی مراجع به اخذ ایزو دریافت نمایید.

44829133-44829531

اصالت گواهینامه ایزو ، نحوه اعتبار سنجی گواهینامه ISO
سازمان IAF بهترین بررسی برای گوواهینامه ایزو اصلی میباشد.

متقاضیان اینگونه ما را در اینترنت جستجو می‌کنند:

اصالت گواهینامه ایزو ، نحوه اعتبار سنجی گواهینامه ISO ، اعتبار گواهی نامه ISO ، گواهینامه ایزو ، مدرک ایزو . گواهی نامه ISO ، سنجش اعتبار مدرک ایزو ، دریافت مدرک ایزو معتبر ، CB=Certify Body ، مرجع صدور گواهینامه ایزو ، AB=Accredited Body ، مرجع اعتباردهی به CBها ، سایت IAF.nu ، انجمن اعتباردهندگان بین المللی ، گواهینامه ایزو ، سایت رجیستر کننده گواهینامه ، لوگوی CB ، لوگوی AB ، لوگوی انجمن IAF ، اعتبارسنجی مدرک ISO ، گواهینامه ایزو تقلبی ، گواهی نامه ایزو اصلی ، مرکز نوین سرت ، دریافت گواهی نامه ایزو معتبر، مرکز تایید صلاحیت ایران NACI

اخذ ایزو

چگونه از اصالت گواهینامه ایزو اطمینان حاصل کنیم؟

امروز با یکی دیگر از مطالب مهم موضوع گواهینامه ایزو در خدمت شما هستیم موضوعی که شاید کمتر کسی هنگام اخذ گواهی ایزو به آن اشاره داشته باشد؛ اینکه چگونه از اصالت گواهینامه ایزو اطمینان حاصل کنیم؟

با ما همراه باشید تا رفته رفته متوجه شوید چرا موضوع اصالت گواهینامه ایزو انقدر حائز اهمیت به شمار می رود.

زمانی که شرکتی را برای ارائه کالا یا خدمات انتخاب می کنیم، انتظار داریم و می خواهیم که آنها تجربه ای با کیفیت و مثبت به ما ارائه دهند.

میتوان اصالت ایزو را تشخیص داد؟

با داشتن گواهینامه ISO، یک شرکت به مصرف کنندگان و دنیای تجارت می گوید به خدمات یا کالایی که عرضه میکند اهمیت داده و آن را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

اما چگونه می توانی بررسی کنید که آیا یک شرکت صادر کننده گواهینامه ایزو خود دارای گواهینامه  ISOاست؟ شما براحتی می توانید بررسی کنید که آیا شرکت صدور گواهینامه ایزو با مدارک مستند و با جست و جو در اداره ثبت یا نهادهای اعتباربخشی آنها تأیید شده است یا خیر.

علت تمایل مدیران برای اخذ ایزو :

برخی از شرکت ها یا مدیران تنها در صورتی با یک شرکت مایل به همکاری هستند که خود دارای گواهینامهISO باشند چرا که این مدرک تضمین می کند که شرکت ها خود را در برابر استانداردهای بالا مسئول می دانند.

بررسی و اطمینان از اصالت گواهینامه آنها، یک رابطه قابل اعتماد با مشتری ایجاد می کند. کار منحصراً با شرکت‌های دارای اعتبار، شما را در انجام کار خود مطمئن نگه می‌دارد.

اطمینان به همکاری با شرکت ها با داشتن گواهی ایزو معتبر

هنگام کار با یک شرکت، اطمینان حاصل کردن از معتبر بودن گواهینامه ایزو آن شرکت نظر شما را برای همکاری با آن شرکت بیشتر جلب می کند و دلایل زیادی وجود دارد که سایر مشتریان نیز این کار را انجام می دهند. داشتن گواهینامه ایزو معتبر شرکت را متعهد به تضمین کیفیت و بهبود مستمر عملکرد در کسب و کار خود می داند.

چرا ایزو بگیریم؟

کارآمد کردن تمام فرآیندهای خود و تلاش مستمر برای بهتر شدن، اعتماد مصرف کننده را با خود به همراه دارد. آنها می توانند اعتماد کنند که یک شرکت به نفع آنها کار می کند و یک محصول یا خدمات عالی ارائه می دهد.

کار با شرکت های دارای گواهی ISO به طور انحصاری نه تنها تضمین می کند که یک شرکت به نیازهای شما مطابق با استانداردهای کاملاً تعریف شده خود پاسخ می دهد، بلکه ارزش های شما را نیز بیان می کند.

مشتریان و ایزو :

مشتریان قدردان کاری هستند که به خوبی برنامه ریزی و پیاده سازی شده است و همچنین جویای کار کردن با شرکت هایی که به کیفیت بالا متعهد هستند می باشند و این امر یک رابطه کاری منسجم و شفاف بین مشتری و تامین کننده کالا یا خدمات ایجاد می کند.

متأسفانه، همیشه این ترس وجود دارد که یک شرکت ممکن است گواهینامه هایی را منتشر کند که آنها را ندارند تا وجهه خود را تقویت کنند و کسب و کار خود را ایجاد کنند.

از آنجا که برخی افراد شک دارند یا فقط می خواهند اطلاعات را تأیید کنند، راه های مختلفی برای اطمینان از قانونی بودن این گواهینامه ها وجود دارد.

جلب اعتماد  مشتری:

اگر مشتری هستید که از یک شرکت برای کارهای قراردادی استفاده می کنید یا به خدمات آن شرکت نیاز دارید، لازم است بررسی کنید که گواهینامه آنها معتبر است یا خیر یا به عبارتی از اصالت گواهینامه ایزو اطمینان کنید.

اینها مراحلی هستند که باید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که یک سازمان دارای گواهینامه ISO  معتبر و قانونی است یا خیر.

اطمینان از اصالت گواهینامه ایزو مزایای قابل توجهی برای یک شرکت دارد و شما باید اطمینان حاصل کنید که آنها به درستی تأیید شده اند.

دانستن این موضوع به شما این امکان را می دهد که به شرکت طرف قرارداد اعتماد کنید.

چگونه از اصالت گواهینامه ایزو اطمینان حاصل کنیم؟

درخواست یک کپی از گواهینامه ایزو

برای اینکه از اصالت گواهینامه ایزو و معتبر بودن شرکت مطمین شوید لازم است یک سری نکات را به خاطر داشته باشید.

برای مثال هنگامی که شرکتی را برای همکاری برای پروژه یا کار قراردادی انتخاب میکند، باید یک کپی از گواهینامه ایزو خود شرکت بخواهید.

شرکت موررد نظر نیز نباید از رفتار شما ناراحت شود یا تعجب کند چرا که این حق هر مشتری است که بداند طرف حسابش دارای اعتبار و تائیدیه هست یا خیر.

شرکتهای معتبر صدور گواهینامه ایزو :

اگر شرکتی دارای گواهینامه معتبر باشد، در ارائه این درخواست مشکلی وجود ندارد. دیدن کپی گواهی ثبت شده برای شرکت بهترین راه برای اثبات تاییدیه و اعتبار یک شرکت است.

این گواهی باید توسط سازمان صدور گواهینامه که گواهینامه شرکت در آن ثبت شده است صادر شود. این به شما تمام جزئیات گواهینامه، از جمله چارچوب زمانی و محدوده محصولات قابل تحویل را برای برآورده کردن الزامات خاص ISO ارائه می دهد.

به تاریخ انقضا نگاه کنید

پس از دریافت یک کپی از گواهی ایزو، باید از اصالت گواهینامه ایزو اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که کاملا معتبر است.

یکی از راه هایی که گواهینامه ممکن است قانونی نباشد، تاریخ منقضی شده است.

گرفتن گواهینامه به خودی خود یک فرآیند طولانی محسوب می شود، اما حفظ گواهینامه به همان اندازه دشوار است. بسیاری از شرکت ها برای گسترش دامنه کسب و کار خود تلاش می کنند تا گواهینامه دریافت کنند.

در حالی که این اولین گام در دستیابی به کسب و کار جدید است، به این معنا که حفظ گواهینامه کلیدی در ارائه بهبود فرآیندهای اعلام شده است.

ایزو و بهره وری سازمان :

از آنجایی که بهبود بهره وری جزء کلیدی رعایت استانداردهای گواهینامه است، استانداردها باید همچنان رعایت شوند. تاریخ روی گواهی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز گواهینامه ISO  اعتبار دارد.

گواهی های منقضی شده ممکن است توضیحات معتبری داشته باشد

مسائل مربوط به ادارات ثبت به صدور گواهی مجدد به موقع ختم می شود. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است فقط زمان بیشتری طول بکشد تا فرآیند تکمیل شود و همیشه تقصیر شرکت نیست.

آنها برای صدور گواهینامه مجدد آماده نبودند و مجبور شدند به تعویق بیفتند. اگر این اتفاق افتاد، باید قبل از عقد قرارداد با شرکت، برنامه و دستور کار این تأییدیه مجدد را مشاهده کنید.

شفافیت و صداقت :

همیشه نباید جنبه منفی را در نظر گرفت زیرا یک کسب و کار در مورد مسائلی که باید در داخل شرکت حل کند و متعهد به رفع موثر آنها هستند، از قبل صحبت می کند. از این رو شفافیت و صداقت در هر کسب و کار  از برجستگی بالایی برخوردار است.

مطمئن شوید که اسناد خاص هستند

گواهینامه ایزو از این نظر منحصر به فرد است که استانداردهایی که یک کسب و کار باید رعایت کند، مختص هر شرکتی است. این به یک شرکت اجازه می‌دهد تا معیارها و فرآیندهایی را که برای کسب‌وکارشان ارائه می‌شوند، بهبود بخشد.

مجموعه استانداردهای عمومی ممکن است برای همه شرکت ها اعمال نشود، بنابراین تضمین می کند که یک کسب و کار می تواند کارایی خود را به روش هایی که به طور خاص به نفع آنها باشد افزایش دهد.

گواهینامه ایزو چه استانداردی دارد؟

هنگامی که به گواهینامه ISO نگاه می کنید، باید استانداردها و موارد قابل تحویلی را که کسب و کار خود تعیین می کند مطالعه کنید. اگر می‌دانید هدف کسب‌وکار چیست و آیا آنها به این اهداف دست می‌یابند، می‌توانید با اطمینان باور داشته باشید که گواهینامه آنها معتبر است.

اگر این اسناد با اهداف یا وظایف شرکت مطابقت نداشته باشد، ممکن است به گواهینامه خود پایبند نباشند یا این گواهینامه قانونی نباشد.

برای مثال: یک سازمان می تواند یک کارخانه یا مکان را در شرکت خود تأیید کند اما دیگری را تأیید نکند. اطمینان حاصل کنید که فرآیندها و تمام بخش‌های کسب‌وکاری که با آن تعامل دارید تأیید شده است.

به دنبال مهر اعتباربخشی باشید :

از آنجایی که شرکت‌های دارای گواهی  ISOتحت یک ممیزی خارجی قرار می‌گیرند تا مطمئن شوند که الزامات آنها برآورده شده است، باید مهر یا نشانه‌ای از مرکز تائید صلاحیت و صادر کننده گواهینامه ایزو وجود داشته باشد.

اگر هیچ علامتی روی سند و مدرک ایزو دریافتی وجود نداشته باشد، باید به اعتبار سند مشکوک باشید.

همچنین برای اینکه یک شرکت اعتبار خود را حفظ کند، تأیید و ممیزی سالانه مورد نیاز است.

اگر نام مرکز صدور گواهینامه ISO را روی گواهی نمی بینید، ساده ترین راه برای تأیید اصالت این است که با سازمان یا مرکز مشاوره نوین سرت تماس بگیرید.

نوین سرت :

کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به شما خواهند گفت گواهینامه ای که اخذ نموده اید دارای ارزش یا اعتبار است یا خیر.

آیا مرجع اعتبارسنجی معتبر است یا خیر

حسابرسان شخص ثالث زیادی وجود دارند که ممکن است اعضای انجمن اعتباربخشی بین المللی (IAF) نباشند. این فهرست تضمین می‌کند که حسابرسان و شرکت‌هایی تحت عنوان نمایندگی مشغول به کسب و کار هستند برای تکمیل مؤثر این ممیزی آموزش دیده و گواهینامه دریافت کرده‌اند.

بسیاری از سازمان ها هستند که گواهینامه ندارند و این انجمن منبع خوبی برای بررسی است!

سازمانهای معتبر صدور ایزو :

مشاغلی که می خواهند از نزدیک استانداردهای  ISOرا رعایت کنند، لازم است از یک مرجع و مرکز صدور گواهینامه ایزو معتبر  کمک بگیرند.

اما باید دانست که همه نهادهای صدور گواهینامه معتبر نیستند.

این همیشه یک مشکل نیست چرا که داشتن یک سازمان معتبر الزامی نیست، اما اغلب اوقات شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند با ارگانی همکاری کنند که گامی اضافی برای کسب اعتبار برداشته است.

برخی از سازمان‌های صدور گواهینامه غیرمعتبر در یک صنعت یا دسته خاص شهرت بالایی دارند. فقط کمی در مورد سازمان تحقیق کنید تا مطمئن شوید که قانونی است یا خیر.

تایید شرکت در سایت اعتباربخشی

اکنون که تأیید کردید که سازمان اعتباردهی یا صدور گواهینامه معتبر است و قادر به انجام ممیزی معتبر است، مطمئن شوید که شرکت در پایگاه داده آنها فهرست شده است یا خیر.

نهادهای اعتباربخشی مشاغلی را که به آن ها گواهی ایزو اعطا میکنند منتشر کرده است.

اگر شرکتی در لیست است، می توانید تأیید کنید که شرکت به درستی گواهینامه دریافت کرده است و به الزامات  ISOخود پایبند است.

حال اگر شرکتی تایید نشده باشد باید چه کرد؟ هیچ دلیلی برای کار با شرکتی وجود ندارد که گفته باشد آنها گواهینامه دریافت کرده‌اند در حالی که واقعاً گواهینامه ندارند.

این می تواند نشان دهنده شیوه های تجاری فریبنده، ناتوانی در ارائه استانداردهای تعیین شده یا عدم توجه به جزئیات باشد.

ایزو و راهکار قانونی :

شرکت هایی که الزامات خود را رعایت نمی کنند، ممکن است بیشترین اعتماد را در مشتریانی که به دنبال محصولات یا خدمات با طراحی و ارائه شده هستند، القا نکنند.

کار با یک شرکت کاملاً قانونی و معتبر خطر کمتری برای مشکلات در سرمایه گذاری های تجاری شما دارد.

پیروی از این مراحل به شما کمک می کند تا تأیید کنید که یک کسب و کار به طور قانونی دارای گواهی ISO است یا خیر. دقت بسیار و توجه دقیق به هر مرحله از هرگونه سوء تفاهم یا سهل انگاری جلوگیری می کند.

صرف وقت اضافی برای بررسی ارزش این را دارد که بدانید با شرکتی کار می کنید که متعهد است بهترین عملکرد خود را دارد و محصولی متناسب با نیازتان به شما ارائه دهد.

آیا همه شرکت ها به گواهینامه  ISOنیاز دارند؟

همه شرکت ها به گواهینامه  ISOنیاز ندارند، اما اعتماد بیشتری را به مشتری یا مصرف کننده القا می کند.

از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها فقط با کسب‌وکارهای معتبر کار می‌کنند، بسیاری از شرکت‌ها برای رقابتی ماندن و جذب کسب‌وکار جدید به گواهینامه نیاز دارند.

هیچ الزام قانونی برای کسب گواهینامه  ISOوجود ندارد. اما صدور گواهینامه مزایای خاصی برای شرکت به همراه دارد که عدم داشتن گواهینامه ایزو می تواند:

  • فرصت های تجاری بالقوه را از شما بگیرد
  • ماکسیموم سود آوری و کار آیی را در کسب و کارتان از شما بگیرد
  • ممکن است متحمل هزینه های غیرضروری تجاری شوید

این مسائل را می توان با صدور گواهینامه ایزو اجتناب کرد یا بهبود بخشید! در حالی که هیچ الزامی برای این گواهی وجود ندارد، اینها جنبه های اصلی موفقیت یک شرکت هستند. دریافت گواهینامه می تواند پتانسیل موفقیت کسب و کار شما را تغییر دهد.

اگر مستندات شما واضح، مختص شرکت شما، سازماندهی شده و قابل دستیابی باشد،  ISOمزایای بی شماری برای سازمان دارای اعتبار دارد.

اعتماد مشتری

داشتن گواهینامه به مشتریان و مصرف کنندگان نشان می دهد که کیفیت برای شما مهم است. آنها به احتمال زیاد با شرکتی کار می کنند که به آن اعتماد دارند و می دانند که در کار خود متعهدانه عمل می کنند.

هرچه صادقانه تر و شفاف تر با مشتریان برخورد کنید، تنها منافع بیشتری برای هر دو طرف یعنی مشتری شرکت شما رقم زده اید. این اعتماد به شرکت شما از طریق ارزش های آشکار شده شما، مزیت بعدی را برای شرکت ایجاد می کند: افزایش فرصت های تجاری.

تجارت بیشتر

برخی از مشتریان فقط با سازمان های معتبر کار می کنند. با این گواهینامه، شرکت شما برای فرصت های تجاری بیشتر و پتانسیل برای قراردادهای اضافی باز می شود. این فقط پتانسیل درآمد را افزایش می دهد.

هر چه مشتریان بیشتری بتوانید جذب کنید، شهرت شما در صنعت مورد نظر شما بهتر خواهد بود.

کاهش هزینه ها

تاکید بر کارایی و کیفیت روش های پرهزینه و غیر ضروری را حذف می کند. این باعث کاهش هزینه ها برای بهبود کارایی و اثربخشی کلی در شرکت می شود.

از آنجایی که هدف  ISOبهبود فرآیندهای خاصی است که شرکت شما در آن فعالیت می‌کند، توجه زیادی به این امر می‌شود که اطمینان حاصل شود که یک کسب‌وکار می‌تواند به بهترین نحو برای مشتریان خود و همچنین عملیات داخلی آنها فراهم کند.

ثبات

داشتن استانداردهای تعیین شده انتظارات و عملکرد شرکت را روشن می کند. رویه‌ها باید هر بار با استفاده از مراحل و فرآیندهای یکسان تکمیل شوند و امکان ارائه یک محصول یا خدمات ثابت به کاربر نهایی را فراهم کنند.

این ثبات همچنین امکان اجتناب از اشتباهات درون سازمان را فراهم می کند که می تواند کارایی را محدود کند و در نتیجه هزینه بیشتری را برای شرکت به همراه داشته باشد.

تیم هدف محور

با الزاماتی که باید به طور مداوم برآورده شوند، داشتن گواهینامه ایزو معتبر، اعضای داخل شرکت شمار را به یک تیم واحد تبدیل می کند که برای یک هدف مشتریک در حالت فعالیت هستند.

از این رو حفظ انگیزه و مشارکت کارکنان را می توان با هدف مشترک برای دستیابی به کیفیت انجام داد.

پیوند نزدیک برند خود با تلاش برای کیفیت می‌تواند کارمندان و مدیریت را در تمام وظایف شغلی خود بر روی هدف متمرکز کند. گنجاندن آنها در این فرآیند امری کلیدی است و سبب می شود موفقیت سازمان شما را افزایش دهد.

خرید از کارمندان و اعضای تیم در اجرای الزامات ISO مهم است. اگر تیم شما برای دستیابی به این اهداف تلاش نکند، شرکت نمی تواند در برابر ممیزی های مداوم و تایید مجدد مقاومت کند.

بررسی های مدیریتی و رهبری قوی

یکی از اجزای کلیدی الزامات ISO، توسعه رهبری، پاسخگویی و بررسی مدیریت است. رهبران درون یک سازمان مسئول هدایت سود و کارایی هستند.

این استانداردها تضمین می‌کنند که رهبران در جهت بهبود مستمر کار می‌کنند و کارکنان خود را راهنمایی می‌کنند تا وظایف شغلی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

امیدواریم این مقاله هر آنچه که به دانستن آن نیاز داشتید را به شما داده باشد. تیم مجرب کارشناسان مرکز مشاوره نوین سرت در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی بیشتر شما عزیزان مقاله چگونه از اصالت گواهینامه ایزو اطمینان حاصل کنیم؟ را برای شما تهیه کرده است بنابر این در صورت داشتن هر گونه سوال در ارتباط با اخذ و صدور گواهی ایزو با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید.

8 Responses

  1. من روی گواهینامه ایزو خودمون رو دیدم ، لوگوی IAF نداشت، از کجا بدونم گواهینامه ایزو که ماگرفتیم گواهینامه ایزو اصل هست یا گواهینامه ایزو فیک ؟

  2. بعد از تماسم با مجموعه نوین سرت اطلاعات کامل و کافی درخصوص گرفتن گواهینامه ایزو بهم دادند و من از مشاوران خوب مرکز نوین سرت واقعا تشکر میکنم.

  3. من از شرکت شما ایزو گرفتم و به چند تا شرکت دیگه ام معرفی تون کردم، نمیدونم اسمم رو گفتن یا نه ،ولی آنقدر خوب مشاوره میدید که هرکسی ایزو میخواد بگیره ،من سریع شمارو معرفی میکنم
    سمانه کاتوزیان

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما مهندس بزرگوار
      این از لطف دوستانی مانند شماست که به نوعی عضو خانواده نوین سرت شده اند و همیشه مارا مورد لطف خود قرار میدهند. بله جناب مهندس ، مشتریانی داشتیم که برای دریافت گواهینامه ایزو ، وهمچنین مدرک HSE ،نام شما را آورده اند و البته تخفیف خوبی هم ازین بابت برایشان قایل شده ایم.
      موفق و موید باشید.

  4. سلام
    چندین بار با مرکز شما تماس گرفتم برای گرفتن ایزو و همیشه کارشناسانتون بیشترین توضیحات راجع به استاندارد و ایزویی که میخواستم در اختیارم قرار دادند، این پیام رو میزارم برای تشکر از کارشناسان مجرب مرکز نوین سرت بابت صبر و حوصله شان و راهنمایی درخصوص دریافت گواهینامه ISO.

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما دوست و همراه گرامی
      پیامهایی از این قبیل باعث دلگرمی همکاران و تیم نوین سرت میباشد و وظیفه مارا در یاری رساندن و مشاوره ایزو و همچنین مشاور HSE ، بیشتر مینماید که بادقت فراوانی نسبت به راهنمایی ها و مشاوره ایزو گام برداریم.
      موفق و موید باشید.

  5. درخصوص اصالت گواهینامه ایزو راهنمایی گرفتم از شما خیلی ممنون امیدوارم همیشه بدرخشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شماره تماس مرجع اصلی صدور گواهینامه ایزو

ایزو ومقالات مفید

گفتگوی آنلاین
Send via WhatsApp