مرکز نوین سرت ارائه دهنده انواع گواهینامه ایزو ، CE، HSE

گواهینامه ایزو معتبر

گواهینامه ایزو معتبر
4.9/5 - (1056 امتیاز)

گواهینامه ایزو معتبر

آیا تا به حال اسم استانداردهای ISO یا به عبارتی گواهینامه ایزو معتبر به گوشتان خورده ؟ یا شرکت هایی را دیده باشید که گواهی نامه ایزو خود را بر روی اسناد، محصولات یا وسایل نقلیه نمایش می دهند؟

براستی که گواهینامه ISO چیست؟ چه کاری برایمان انجام می دهند؟ در چه زمینه هایی به گواهی نامه ایزو نیاز پیدا خواهیم کرد؟

امروز نوین سرت در خدمت شماست تا بینشی در مورد تمامی سوالات بالا در اختیارتان بگذارد و هر آنچه را که برای داشتن مدرک ایزو خود نیاز دارید، در ادامه بازگو کند. بنابراین ما به شما اطلاعات کاملی در مورد آنچه فرآیند صدور گواهینامه ISO شامل می شود، ارائه خواهیم کرد.

تاریخچه ایزو

سازمان ایزو در دهه 1920 به عنوان فدراسیون بین المللی انجمن های استاندارد ملی (ISA) شروع به کار کرد. در سال 1942 در طول جنگ جهانی دوم به حالت تعلیق درآمد،  اما پس از جنگ، ISA توسط کمیته هماهنگی استانداردهای سازمان ملل متحد (UNSCC) که اخیراً تشکیل شده بود، با پیشنهاد تشکیل یک نهاد استاندارد جهانی جدید مورد بررسی قرار گرفت. در اکتبر 1946، نمایندگان ISA و UNSCC از 25 کشور در لندن گرد هم آمدند و توافق کردند که برای ایجاد سازمان بین المللی استاندارد جدید با یکدیگر متحد شوند. سازمان جدید رسماً در فوریه 1947 شروع به کار کرد.

گواهینامه ISO شرکت هایی را که متعهد به استانداردهای کیفیت و سیستم های مدیریت کیفیت مورد نیاز برای برآورده کردن این استانداردها هستند، مشخص می کند.

ایزو

ازین رو گواهی نامه ISO شرکت هایی را که متعهد به سیستم های مدیریت کیفیت مورد نیاز برای برآورده کردن این استانداردها هستند، مشخص می کند. دستیابی و حفظ گواهینامه بر اساس سیستمی از ممیزی های داوطلبانه و مستقل تشکیل شده است. این مسئولیت پذیری به سازمان ها کمک می کند تا کیفیت محصولات و خدمات خود را حفظ و بهبود بخشند.

گواهی ISO واقعاً به چه معناست؟

«گواهی ISO » به این معنی است که یک سازمان فرآیندهای تجاری خود را به طور مداوم توسعه داده، حفظ کرده و بهبود می بخشد. این امر با اندازه گیری و مقایسه عملکرد تجاری با استانداردهای کیفیت مناسب انجام می شود. این استانداردهای کیفیت ISO بر برآورده کردن انتظارات مشتری و ارائه رضایت مشتری تمرکز دارند. همچنین استانداردهای ISO زیادی وجود دارد که تامین کنندگان، کنترل اسناد محصولات و آموزش، همراه با فرآیندهای مدیریت را پوشش می دهد. همه اینها با هم جمع می شوند تا به مشتریان اطمینان دهند که شرکت های دارای گواهی ISO محصولات و خدمات را به شیوه ای با کیفیت ارائه می دهند.

تصوری غلط از گواهینامه ایزو معتبر

مدرک ایزو کیفیت واقعی یک محصول یا خدمات را تعریف نمی کند. به عبارت دیگر، این یک سوء تفاهم رایج است که فرض کنیم محصولات دارای گواهی ISO هستند. ما این شرکت ها هستند که دارای گواهی ISO میباشند نه محصولات. استانداردهای ISO به شرکت ها کمک می کند تا به نتایج ثابت دست یابند و به طور مستمر تمام فرآیندهای تجاری خود را بهبود بخشند. اگر شرکتی بیشتر مواقع یک محصول خوب تولید می شود، گواهینامه ISO به شرکت کمک می کند تا با اطمینان بیشتری آن محصول را تولید کند.

گواهینامه

در ابتدایی ترین سطح، گواهینامه ISO به معنای تعهد به کیفیت و شیوه های کسب و کار خوب است. سازمان ها از تعهد به استانداردهای ISO بهره مند می شوند. تاکید بر کیفیت و رضایت مشتری باعث افزایش رضایت شغلی، بهبود روحیه، کارایی بیشتر و کاهش ضایعات می شود.

اولین ابزار برای دستیابی و حفظ گواهی نامه ISO، بهبود مستمر می باشد. این رویکرد برای اصلاح محصولات، خدمات و فرآیندها استفاده می شود. در نتیجه، بهبودهای مداوم و گام به گام است که منجر به پیشرفت‌های عمده در حوزه‌های کسب و کار کلیدی می‌شود.

ISM چیست و چه تفاوتی با گواهی ISO دارد؟

ISM روشی برای توصیف چگونگی حفظ تمرکز ما بر نیازهای مشتری و رضایت مشتری است اما گواهی ISO به این معنی است که مشتریان ما می توانند مطمئن باشند که شرکت ما از فرآیندهای کنترل کیفیت دقیق در هر زمینه ای از عملیات تجاری پیروی می کند. همچنین به این معنی است که ما دائماً روی بهبود مستمر کیفیت کار می کنیم. این امر شامل تمام جنبه های کسب و کار ما می شود: طراحی، تولید، حمل و نقل، دریافت و کلیه فعالیت های خدمات مشتری.

ساختار سازمان بین المللی استاندارد (ISO)

ISO یا سازمان بین‌المللی استاندارد، متشکل از گروه‌های متعددی از رهبران صنعت است که مسئول توسعه استانداردها هستند. استانداردها از استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت تا استانداردهای فنی را شامل می شود.

شرکت های صادر کننده  ایزو

شرکت های صادر کننده ایزو مانند نوین سرت الزامات ISO را برای سیستم مدیریت کیفیت یک شرکت برآورده می کند و شرکت دریافت کننده این گواهی باید الزاماتی را برآورده سازد. دریافت گواهینامه ISO نیازمند ممیزی منظم برای نشان دادن تعهد مداوم به این سیستم است. یک شرکت دارای گواهی ISO در مورد حفظ مشخصات مناسب برای هر محصول، خدمات و سیستم جدی است. همچنین متعهد به کیفیت، ایمنی و کارایی است.

دریافت مدرک ایزو چه فوایدی دارد؟

گواهینامه ISO فقط برای سازمان های بزرگ نیست. کسب‌وکارهای کوچک همچنین از اتخاذ سیستم‌های مدیریت کیفیت کارآمد سود می‌برند، زیرا به آنها کمک می‌کند در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند، کارایی را بهبود بخشند و روابط با مشتری را بهبود بخشند. به عبارت دیگر، به آنها کمک می کند تا موفق بمانند، که ارزش سرمایه گذاری در منابع و تلاش را دارد.

دلایلی که باید ISO را حائز اهمیت قرار دهیم

عمده استانداردهای ISO به سه دلیل پذیرفته میشوند:

  • تمام استانداردهای ISO ارائه دهنده مزایای فروش و بازاریابی میباشند
  • اخذ استانداردهای ISO ارزش واقعی را از طریق صرفه جویی در مواد و منابع ارائه می دهند
  • دریافت استانداردهای ISO تعهدی برای برآوردن نیازهای مشتری و شریک شما است

شرکت‌ها قدردان استانداردهای ایزو میباشند چرا که می‌توانند فرآیندهای کسب و کار خود را بهبود بخشند و ضایعات، محصولات و هزینه‌های ناسازگار را کاهش دهند.

گواهی ISO معتبر رسمی
گواهی ایزو معتبر از کجا بگیریم؟

هدف ایزو چیست؟

استانداردهای بین المللی ISO تضمین می کنند که محصولات و خدمات شما ایمن، قابل اعتماد و با کیفیت خواهند بود. برای مشاغل، استانداردهای ISO نیز ابزاری استراتژیک محسوب میشود زیرا با کاهش ضایعات و خطاها هزینه ها را کاهش می دهند و در عین حال بهره وری و رضایت مشتری را افزایش می دهند.

در ایزو چه اسناد و استاندارد هایی وجود دارد؟

ISO اسناد یا استانداردهایی را ایجاد می کند که الزامات، مشخصات و دستورالعمل ها را ارائه می دهد. این استاندارد ها برای اندازه گیری سازگاری مواد، محصولات، فرآیندها و خدمات استفاده می شوند. از این رو به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا به سمت اهداف خود حرکت کنند و بهبود مستمری را در نحوه انجام کسب‌وکار خود داشته باشند.

اهداف صدور گواهینامه ISO چیست؟

هدف از صدور گواهی نامه ایزو، توسعه، حفظ و قرار دادن دستورالعمل‌های سیستم مدیریت کیفیت در مرکز روش‌های کسب‌ وکار یک سازمان است. در نتیجه هدف آن افزایش بهره وری، کاهش هزینه های غیر ضروری و تضمین کیفیت فرآیندها و محصولات است. هم رضایت مشتری و هم بهره وری کسب و کار از این تلاش ها سود می برند.

در چه زمینه هایی به گواهی نامه ایزو نیاز پیدا خواهیم کرد؟

زمینه های مختلفی وجود دارد که ممکن است ما به گواهی نامه ISO نیاز پیدا کنیم.گواهی ISO به سهامداران کلیدی شما نشان می دهد که شما یک کسب و کار خوب اداره می کنید که دارای ساختار، پایدار و کامل برای رشد است. نیاز ما به هر استاندارد ISO مزایای خاص خودش را دارد، به عنوان مثال:

  • استاندارد ISO 9001 به مشتریان شما کمک می کند تا در اولویت قرار گیرند
  • گواهی ISO 27001 از سیستم ها، داده ها و شهرت شما محافظت می کند
  • گواهینامه ISO 14001 اثرات زیست محیطی شما را کاهش می دهد
  • اخذ ISO 45001 به شما کمک می کند از افراد و کارکنان خود محافظت کنید
  • دریافت ISO 22301 از کسب و کار شما در برابر اختلالات و وقفه ها محافظت می کند

مزایای مشترک در تمام استانداردهای ISO عبارتند از:

  • افزایش بهره وری
  • کاهش هزینه ها
  • بهبود رضایت مشتری
  • کارکنان متعهدتر
  • کاهش خطرات
  • کاهش حق بیمه
  • به مناقصه کمک می کند

با اخذ گواهینامه ISO، تعهد سازمان خود را به دستیابی به اهداف خود و افزایش اعتبار و اعتماد مشتری به محصول یا خدمات خود ثابت می کنید.

هزینه اخذ گواهی از سوی شرکت های صادر کننده مدرک ایزو

هزینه های صدور گواهینامه ISO بسته به اندازه سازمان و سطحی که شرکت در حال حاضر با توجه به فرآیندها و رویه ها در آن اداره می شود، متفاوت است. اگر تصمیم دارید بیش از یک استاندارد را همزمان اجرا کنید، هزینه های ترجیحی در دسترس است. نوین سرت یک سرویس ساده و مقرون به صرفه با شرایط پرداخت انعطاف پذیر ارائه می دهد. شما می توانید در اینجا درخواست قیمت دهید یا با مشاورین ما جهت اطلاع از قیمت ها تماس تلفنی برقرار کنید.

ما دوست داریم با مشتریان بالقوه خود ملاقات داشته باشیم تا قبل از ارائه هزینه ها به آنها کمی بهتر با آن ها آشنا بشویم.

تعریف گواهی ISO 9001 / گواهینامه ایزو معتبر

گواهینامه ISO 9001:2008 شامل سه مؤلفه است: ISO، 9001، و 2015. در زیر هر مولفه آن شرح داده ایم:

ISO

همانطور که در بالا ذکر شد، ISO به سازمان بین المللی استاندارد اطلاق می شود. این سازمان استانداردها را تدوین می کند و این کار را به منظور صدور گواهینامه مشاغل یا سازمان ها انجام می دهد. صدور گواهینامه توسط شخص ثالث انجام می شود و سالانه تست می شود.

9001

عددی که بعد از ISO ظاهر می شود استاندارد را طبقه بندی می کند. تمام استانداردهای خانواده ISO 9000 به مدیریت کیفیت اشاره دارد. ISO 9001 یکی از شناخته ترین استانداردهای ISO است و معیارهایی را برای رعایت تعدادی از اصول مدیریت کیفیت تعریف می کند. به کسب و کارها و سازمان ها کمک می کند تا کارآمدتر باشند و رضایت مشتری را بهبود بخشند.

2015

عدد نهایی در گواهینامه ISO به نسخه استانداردی اشاره دارد که رعایت گردید است و با سال تقویمی که آن استانداردها راه اندازی گردیده اند نشان داده می شود. 2015 پنجمین نسخه ویرایش گردیدISO 9001 است که در سپتامبر 2015 راه اندازی شد و مید متالز فرآیندهای خود را برای مطابقت با مشخصات جدیدترین نسخه به روز رسانی کرده است.

چگونه می توانم از استانداردهای ISO جدید مطلع شوم؟

بهترین راه برای یادگیری در مورد استانداردهای ISO جدید، اصلاح و یا به روز گردید از خود ISO است. به عنوان سازمانی که استانداردها را تعیین می کند، آنها بهترین منبع خواهند بود. از این رو نوین سرت تمامی اخبار و منابع مربوط به استاندار های جدید ایزو را در اختیارتان خواهد گذاشت.

علاوه بر این، رسانه‌هایی وجود دارند که خلاصه‌ها و توضیحاتی درباره به‌روزرسانی‌های ISO ارائه می‌کنند تا به افراد و کسب‌وکارها کمک کنند تا آنها را درک کنند. به‌روزرسانی ISO 9001 از سال 2008 به 2015 تغییرات زیر را به همراه داشته است:

  • بندهای بیشتر
  • ساختار متفاوت (ساختار سطح بالا)
  • اصطلاحات مختلف
  • رویکرد فرآیندی
  • تمرکز بیشتر روی ورودی و خروجی
  • تفکر مبتنی بر ریسک در هسته آن
  • تمرکز بر بافت سازمان
  • به روز رسانی رهبری و تعهد
  • ادغام بهتر با سایر استانداردهای ISO
تعریف گواهی ISO 14001

استاندارد ISO 14001 استانداری است که با راهنمایی ها و دستورالعمل های خود به سازمان ها کمک می کند تا از آسیب زدن به محیط زیست پیرامون جلوگیری کرده و آسیب های ناشی از اسیب حذف یا به حداقل کاهش یابد.

گواهینامه ایزو معتبر

سازمان و شرکت ها نسبت به محیط پیرامون خود نظیر هوا، آب،‌ خاک، منابع طبیعی، گیاهان، جانوران و انسان ها مسئول می باشند. تولید محصولات یا ارائه خدمات باید به گونه ای طراحی گردید و صورت پذیرد که به محیط زیست پیرامونی ما آسیبی وارد نسازد.

تعریف گواهیOHSAS 18001

استاندارد OHSAS18001 را استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی می نامند، استانداردی که در آن الزاماتی را برای سازمانها ارائه می کند که می خواهند ایمنی کارکنانشان را بالاترین حد ممکن نگهدارند. این استاندارد از نظر سبک و الزامات به استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ بسیار شبیه است و بجای الزامات محیط زیستی، الزامات ایمنی و بهداشت شغلی آورده است.

تعریف گواهی HSE-MS

این استاندارد که مخفف سه کلمه سلامت، ایمنی و محیط زیست می باشد تضمین کننده ایمنی و محیط زیست به صورت همزمان می باشد به عبارت دیگر شرکت هایی که دو استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ و استاندارد OHSAS18001 را اجرایی نمایند موفق به دریافت گواهینامه آن خواهند شد. در حال حاضر کلیه پیمانکاران به ویژه پیمانکاران حوزه نفت و گاز ملزم به دریافت این گواهینامه جهت شرکت در مناقصات هستند و در هر مناقصه ارائه گواهینامه HSE-MS ، نظام نامه و HSE Plan الزامی است.

تعریف گواهی ISO 27000

این خانواده از استانداردها مربوط به فناوری اطلاعات با هدف ارتقای امنیت و حفاظت از دارایی های شرکت است. دو استاندارد معروف ISO 27001:2013 و 27002:2013 که از سال 2005 شروع شد. 27001 یک سیستم مبتنی بر مدیریت است، در حالی که 27002 یک سند فنی است که بر روی افراد متمرکز گردید و یک کد رفتاری را در جای خود قرار می دهد.

گواهینامه ایزو معتبر

سازمان ها می توانند یکی از استانداردها را انتخاب کنند. ISO 27001 دارای بیش از 22000 گواهینامه در سراسر جهان است. این یک استاندارد گسترده است و به همین دلیل گواهینامه می تواند مطابق با نیازهای سازمان سفارشی شود و اجباری نیست.

تعریف گواهی ISO/TS 16949

یکی از استانداردهای قدیمی، ISO/TS 16949 به صنعت خودرو اشاره دارد. TS مخفف عبارت Technical Specification است. قبل از این استاندارد، تولیدکنندگان خودرو از تامین‌کنندگان خواسته می‌شدند تا قوانین هر کشور را استاندارد کنند، که اغلب منجر به نیاز تامین‌کنندگان به گواهی‌های متعدد برای یک خودرو می‌شد.

گواهینامه ایزو معتبر

با توجه به موسسه استاندارد بریتانیا (BSI)، در سال 1999 استاندارد ISO/TS 16949 توسط گروه بین المللی خودرو (IATF) ایجاد شد تا به ساده سازی این فرآیند کمک کند. بر اجتناب از خطا تمرکز می کند و الزامات توسعه، تولید و نصب محصولات مرتبط با خودرو را تعریف می کند. امروزه تقریباً همه شرکت‌های ردیف 1 به صدور گواهینامه نیاز دارند و به نوبه خود بسیاری از آنها به تأمین‌کنندگان ردیف 2 و 3 خود برای تأیید نیاز دارند. این استاندارد بیش از 50000 گواهینامه دارد.

چرا از نوین سرت گواهی ایزو دریافت کنیم؟

تیم ما در حمایت از شرکت های کوچک و متوسط در سرتاسر جهان با نیازهای گواهینامه ISO آنها تخصص دارد و خدمات ساده و مقرون به صرفه را با شرایط پرداخت انعطاف پذیر ارائه می دهد.

ما به خود می بالیم که می توانیم در کل فرآیند، از استاندارد مناسب، تا ارزیابی اولیه و فراتر از آن، از شما حمایت کنیم. ما حتی خدمات مشاوره ایزو و آموزش ISO را ارائه می دهیم تا به شما کمک کنیم تا مزایای گواهینامه ISO را به حداکثر برسانید.

گواهینامه ایزو معتبر

اشتیاق ما الهام  به بهبود و کارایی سازمانی با ارائه پشتیبانی بی نظیر است. ما به مشتریان خود اجازه می دهیم ISO را در قلب کاری که انجام می دهند قرار دهند.

گواهینامه ایزو معتبر رسمی
مدرک ایزو معتبر

مدارک صدور گواهینامه ایزو

ایزو مخفف سه کلمه Ienternational Organization for Standardization  میباشدبه معنای سازمان جهانی استاندارد یا سازمان بین المللی برای استاندارد سازی.استانداردهای ایزوبه منظور بهینه سازی و همسان سازی انواع استانداردها تهیه و تدوین گردیداند.استانداردهای ایزو معمولا هر چند سال یکبار با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مدرنیزه شدن علم و صنعت مورد بازبینی و ویرایش قرار می‌گیرند.هرچه ویرایش استانداردی که میخواهیم در مجموعه و سازمان خود پیاده سازی کنیم جدیدتر باشد استاندارد کامل است.ما دو نوع گواهینامه ایزو داریم یکی گواهینامه هایی که مسئولین و مدیران سازمانها برای سازمان و بهبود عملکرد سازمانشان و فرآیندهایشان می‌گیرند و دیگری گواهینامه های آموزشی ایزو که مربوط به شخص می‌باشد و مرحله دریافت این دو نوع گواهینامه با همدیگر کاملا متفاوت می‌باشد

شرایط گرفتن گواهینامه ایزو برای شرکتها و سازمانها دارای مراحل خاص و ویژه ای نمیباشد.شرکتهایی که دارای پرسنل و کارکنان هستند و در حال انجام کار و تولید محصول یا خدماتی هستند و یا شرکت‌هایی که دارای دفتر مرکزی باشند می‌توانند گواهینامه ایزو را دریافت کنند. مدیران و مسئولین کاردان مجموعه منقاضی  گواهینامه ایزو باید بدانند متخصصین و کارشناسان مجرب و کاردان در سازمان ایزو اقدام به تدوین بهترین راهکارها برای بهبود فرآیندهای سازمان کرده‌اند.راهکارهایی از قبیل سیستم مدیریت کیفیت،تولید بهتر محصولات،رضایت مشتری،ایجاد بهداشت و ایمنی شغلی و رعایت نکات زیست محیطی و مسائل مربوط به آن.بهتر است برای پیشبرد اهداف و رسیدن به یک نتیجه مطلوبتر از مراکز مشاوره ایزو  راهنمایی و‌ مشاوره بگیریم.

 

سازمان متقاضی ایزو نیازمند شخصی مسلط به تمام الزامات ایزو و استانداردها می‌باشد

 

مدارک صدور گواهینامه ایزو

  • انتخاب درست نوع استاندارد ایزو با توجه و متناسب با فعالیتهای مجموعه
  • بررسی استاندارد ایزو و استفاده از مشاوره کارشناسان گواهی ایزو
  • بررسی اهداف و فراهم کردن شرایط برای رسیدن به اهداف سازمان
  • برنامه ریزی و اجرای آموزش ایزو با همکاری مدیر ارشد مجموعه متقاضی ایزو و کارشناسان مرکز مشاوره
  • انتخاب شرکت و مرجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو که این مراجع دو نوع می‌باشند.نوع اول مراجعی که مراکز اعتباردهنده آنها عضو انجمن بین المللی IAF می‌باشند و از سطح اعتبار بالایی به خاطر جهانی بودنشان برخوردار هستند و نوع دوم مراجعی که مراکز اعتبار دهنده آنها عضو انجمن بین المللی IAF  نمی‌باشند و به علت داخلی بودنشان از سطح اعتبار پایینتری برخوردار هستند).
  • استقرار سیستم مدیریتی واجرای آن با توجه به نوع سخت گیریهای مرجع صدور گواهینامه ایزو(یک سیستم مدیریتی شامل فرآیندهایی از قبیل فعالیتهای مدیریت،تأمین منابع برای مجموعه وافراد،تحقق یافتن محصولات و خدمات طبق استاندارد های مورد نظر می‌باشد).
  • انجام مرحله اول ممیزی (ممیزی داخلی که توسط یکی از نیروهای مجرب و مسلط به قوانین ایزو که در مجموعه می‌باشد انجام میگیرد).
  • انجام مرحله دوم ممیزی (ممیزی اصلی که توسط کارشناس مرجع صدور گواهینامه ایزو در طی دو‌ مرحله انجام میگیرد).

اخذکردن گواهینامه ایزو توسط متقاضیان گواهینامه ISO

شامل چند دسته میشود:

  • تمامی متقاضیانی که جهت شرکت در مناقصات به دنبال اخذ گواهینامه ایزو هستند.
  • عمده متقاضیانی که به دنبال معرفی برند و نام شرکت هستند و جهت تبلیغات مبادرت می ورزند.
  • اکثر متقاضیانی که مشتری مدار هستند و برای جلب رضایت مشتری و اعتماد مشتری به محصولات و خدماتش به دنبال اخذ گواهینامه ایزو هستند.
  • تمام متقاضیانی که جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات، محصولات و تولیدات جهت رقابت در بازارهای جهانی .و تجارت به دنبال صدورگواهینامه ایزو هستند.

چند مسئله مهم در شرایط گرفتن گواهینامه ایزو اثر گذار می‌باشند.یکی از موضوعات مهم تعداد نفراتی هستند.که در مجموعه متقاضی مشغول به کار هستند هر چه تعداد نفرات بیشتر باشند دریافت گواهینامه ایزو طولانی تر خواهد بود.بکی دیگر از مسائل مهم فرآیندهای در حال اجرا در مجموعه متقاضی می‌باشدکه هر چه تعداد فرآیندها بیشتر باشد. یعنی به الزامات ایزو نزدیکتر هستید و راحتتر میتواند گواهینامه ایزو خود را دریافت کنید.به طور کلی باید بدانید. با اینکه شرایط و مراحل صدور گواهینامه ایزو دشوار نمیباشد ولی نیاز به علم و دانش خاصی در این زمینه دارد.

اخذ ایزو

با توجه به حجم زیاد کار و تخصصی بودن موضوع، سازمان متقاضی ایزو نیازمند شخصی مسلط به تمام الزامات ایزو و استانداردها می‌باشد.متأسفانه به علت وجود یکسری افراد سودجو و نبودن نظارت کافی بر ثبت و صدور گواهینامه به شما متقاضیان محترم گواهینامه ایزو پیشنهاد میگردد از مراکزی که میخواهید برای دریافت گواهینامه ایزو اقدام کنید مطمئن باشید. و از مشاورین متخصص که در تمام مراحل اخذ گواهینامه و از صفر تا صد کار در کنار شما هستند استفاده فرمائید.مرکز ما مفتخر است که در طی مسیر صدور گواهینامه ایزو در کنار شما باشد چرا که نیاز متقاضی گواهینامه ایزو سرلوحه کار ما می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر برای شما مفید خواهد بود :
روش گواهینامه ایزو معتبر
اخذ گواهینامه CE معتبر
انواع گواهینامه HSE معتبر
مدلهای گواهینامه آموزشی معتبر
مشاوره رایگان گواهینامه

10 Responses

  1. گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه رو هم شما دارید ؟ هزینه اش چقدر هست ؟ چفدر زمان می برد ؟

  2. سلام روزتون بخیر
    از کجا متوجه بشیم که گواهینامه ایزو که اخذ کرده ایم از IAF هست یا خیر یعنی چگونه اعتبار گواهینامه ISO را بفهمیم ؟

    1. گواهینامه ایزو 9001 متفاوت از گواهینامه ایزو 45001 میباشد . استاندارد ایزو 9001 در خصوص سیستم مدیریت کیفیت میباشد ولی استاندارد iso45001 ،در خصوص سیستم مدیریت ایمنی حرفه ای میباشد . اینکه کدام گواهینامه بهتر است نداریم، باید بررسی شود شما چه استانداردی نیاز دارید ولی درکل اگر بخواهید یک گواهینامه ایزو بگیرید که تمامی استاندارد ها را در خودش جای داده باشد البته بصورت کوتاه و گذرا ، استاندارد ایزو 9001 را بگیرید بهتر خواهد بود.

    1. دریافت گواهینامه ISO9001 که به استاندارد مدیریت کیفیت معروف میباشد و درخصوص مدیریت کردن کیفیت در کل شرکت و سازمان میباشد و به محصول یا خدمات بصورت تک پرداخت نمیشود.
      شما با دریافت گواهینامه ایزو 9001 به نوعی استاندارد مادر رو دریافت مینمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شماره تماس مرجع اصلی صدور گواهینامه ایزو

ایزو ومقالات مفید

گفتگوی آنلاین
Send via WhatsApp