مرکز نوین سرت ارائه دهنده انواع گواهینامه ایزو ، CE، HSE

اخذ گواهینامه CE

اخذ گواهینامه CE
4.9/5 - (236 امتیاز)

اخذ گواهینامه CE

استاندارد CE . گواهینامه CE . CE . گواهینامه را میتوانید در کمترین زمان و بالاترین اعتبار از طریق مرکز ما کسب کنید.

گواهینامه CE در واقع یک استاندارد اصلی و مهم در اتحادیه اروپا می باشد و تمامی کشور ها و شرکتهایی که خواهان صادرات محصولات خود به اتحادیه اروپا هستند بایستی محصولشان با استاندارد CE  مطابقت داشته باشد .

دریافت گواهینامه CE پس از ممیزی های لازم از محصول و خط تولید محصول ، ممکن است محصول شما ، مورد تایید نهاد مفیدی یا همان NB ، قرار گیرد و ممکن است رد شود و تایید نگردد .در صورت تایید محصول شما توسط Notify Body ، شما موفق به اخذ نشان CE  می شوید و میتوانید روی محصولاتتان و روی جعبه های آن ،لوگو و علامت CE  را درج نمایید.

(لازم بذکر است درج علامت اختصاری CE  بر روی محصول تایید شده الزامی میباشد )ودرصورت عدم تایید محصول و یا خط تولیید شرکت توسط نوتیفای بادی ، باید مراحل و ایرادات را برطرف نموده تا بتوانید مجددا درخواست ممیزی داشته باشید و سری بعد موفق به اخذ نشان CE  شوید.

گواهینامه صادرات محصول ، همین گواهی نامه CE  میباشد ، و بغیر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، درحال حاضر ممکن هست سایر کشور ها نیز داشتن گواهینامه CE  را الزامی کنند و برای صادرات محصول خود ، حتی به کشور های غیر از اتحادیه اروپا نیز به مدرک CE  نیاز خواهید داشت.

 استاندارد اروپایی CE  ،برای محصول شما بسیار استاندارد بالا و مهمی می باشد و اگر شما موفق به اخذ این نشان شوید از بسیاری از رقبای خود پیشی خواهید گرفت و اعتبار بالاتری نزد خریدار خود خواهید داشت و بسیار بسیار می توانید مانور مارکتینگی و تبلیغاتی در راستای فروش محصولات با کیفیت خود داشته باشید .بنابراین گرفتن مدرک CE  ، آیتم بسیار مهمی برای شرکتهای تولیدی میباشد.

اخذ نشان CE

نشان CE به برخی از محصولات تعلق نمیگیرد.

شما باید به این نکته توجه داشته باشیدو نیازی به داشتن استاندارد CE . گواهینامه CE . CE . گواهینامه ندارید و در صورت اخذ CE  از مراجع غیر معتبر و موسسات نامعتبر ، این مرتبه ضد تبلیغ برای شما خواهد شد و چون CE  به محصول شما اصلا تعلق نمی گیرد ، در واقع خریداران شما به گواهینامه CE  و مدرک CE  شما ، شک می کنند و ممکن است کل روند حتی تولید شما هم زیر سوال برود.

صدور گواهینامه CE معتبر اروپایی
صدور گواهینامه CE معتبر از مراجع اصلی NANDO

دریافت گواهینامه CE اصلی از مراجع معتبر اروپایی ، برای کسب اطلاعات بیشتر با نوین سرت تماس بگیرید.

چرا باید CE  بگیریم ؟

گرفتن مدرک CE، به هرحال هر شرکتی ایجاد می شود باری کسب منفعت مالی و ایجاد درآمد است و در این حین بسیاری شرکتها ایجاد کردند تا در زمینه تولید محصول یا محصولات ، خب طبعا هر محصولی که تولید می شود و یا حتی هر خدمتی که توسط شرکتی ارائه می گردد ، تازمانیکه تقاضا نباشد و متقاضی دریافت خدمات  و یا متقاضی خرید محصول نداشته باشد ،هیچ منفعت و عایدی نخواهد داشت ،بنابراین مشتری و بحث فروش کالا یا فروش خدمات ، موضوع مهم و اساسی هر شرکتی می باشد .

در زمینه فروش کالا و محصول تولیدی ، بازار هدف بسیار مهم است و اینکه چه افرادی متقاضی دریافت کالا یا خدمات تولیدی شرکت ما هستند .

استاندارد CE . گواهینامه CE . CE . گواهینامه :حالا ممکن است در این بین ، مشتریان و متقاضیان خرید کالای ما ، شرایط و الزامات خاصی را داشته باشند یا خواهان این باشند که محصول تولید توسط کارخانه ها ، دارای استاندارد ها و الزامات خاصی باشند واز الزامات و استاندارد مخصوصی پیروی کند. حال ممکن است این استاندارد و الزام مورد تقاضا و نیاز مشتری ، یک استاندارد مهم و بین المللی باشد ، یا الزام و استاندارد خاصی که  می تواند هر مشتری ایجاد نماید و درخواست داشته باشد.

اگر استاندارد درخواستی مشتری جزو استاندارد های بین المللی مثل رعایت استاندارد های بین المللی ایزو ISO  باشد . یا همچنین رعایت استاندارد CE  مربوط به محصول تولیدی . واحد تولید کننده موظف است و باید استاندارد درخواستی مشتری خود را رعایت نماید . زیرا در صورت عدم رعایت استاندارد اعلامی مشتری ، طبعا مشتری خود را از دست خواد داد و فروشی به آن مشتری نخواهد داشت.

متن استاندارد CE چیست ؟
متن استاندارد CE بصورت مکتوب وجود ندارد.

استاندارد CE

در خصوص استاندارد CE  درخواستی مشتری به دلیل اینکه یک استاندارد الزامی و عمومی در سطح اروپاست . داشتن گواهینامه CE  یک آیتم و گواهینامه و مدرک بسیار معتبری است که در صورت اخذ مدرک CE  توسط هر شرکتی . اعتبار بالایی برای آن شرکت ایجاد می شود و تولید کننده می تواند مانور بسیار عالی و خوبی در حوزه فروش محصول خود داشته باشد .

حالا باید بدانیم که برای صادرات محصولات از هر کجای دنیا به کشورهای عضو اتحادیه اروپا ،داشتن گواهینامه CE  از الزامات است ، یعنی جدای از بحث برند سازی و فروش و مارکتینگ ، ورود محصول به اروپا ، منوط به داشتن مدرک CE  می باشد .

اخذ نشان سی ای، گواهی‌نامه صادرات به اتحادیه اروپا

دریافت مدرک سی ای و دریافت گواهی‌نامه سی ای، از مدارک و اسناد مهم برای صادرات محصول به اتحادیه اروپا می‌باشد.
داشتن گواهینامه گواهی سی ئی، به منزله‌ی برگه عبور به کشورهایی می‌باشد که در عضویت اتحادیه اروپا هستند .

بدون داشتن گواهی سی و بدون درج نشان سی ای روی محصولات خود نمی‌توانید محصول را به کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر نمایید.
گواهی‌نامه سی ای، اعلام مجوز ایمنی و استاندارد مربوط به هر محصول می‌باشد . و همان‌طور که می‌دانید مبحث ایمنی مبحث خیلی مهم و اساسی در کشورها می‌باشد . و سلامت افراد در مرحله اول و اولویت اول می‌باشد، بنابراین تولید محصول بر اساس استانداردهای ایجاد شده در اتحادیه اروپا، بسیار مهم می‌باشد.

مراحل دریافت گواهی‌نامه سی ای:

مراحل دریافت گواهینامه CE ،بسیار پیچیده‌است از مرحله انتخاب مراجع معتبر صدور گواهی سی در ایران تا اپرو کردن فرم درخواست و تکنیکال فایل مربوط به هر محصول، و در نهایت منجر به صدور گواهی سی ای خواهد شد.

اخذ نشان CE معتبر
اخذ نشان Ce یکی از الزامات صادرات محصول به اتحادیه اروپا میباشد

انتخاب مراجع معتبر صدور گواهی سی ای در ایران:

مرجع معتبر صدور سی ای در ایران وجود ندارد چون اصالتاً این گواهینامه مربوط به استانداردهای اروپایی است .

مراجع تأییدیه و صدور مدارک CE ، نیز اروپایی هستند، پس به‌دنبال مراجع صادرکننده گواهی سی ای در ایران نباشید.
وارد سایت اتحادیه اروپا شوید، روی انجمن ناندو کلیک نمایید تا مراجع اروپایی معتبر را به شما نمایش دهد. حدوداً دوهزار و پونصد شرکت صادرکننده سی را خواهید دید . که حالا برخی با ایران کار نمی‌کنند و برخی خیلی دور هستند و هزینه‌های بالایی دارند، به هزینه‌های ثبت و صدور مدرک سی ای‌ای، و آزمایش‌های تأییدکننده شما میل گول هزینه رفت‌وآمد ممیزین و اقامت را نیز اضافه نمایید.
آزمایشگاه مورد تأیید نان دو:
آزمایشگاه خاص مورد تأیید ناندو که نداریم بلکه هر کدام از مراجعی که در سایت Nando دیدید و اصطلاحاً به مراکز صدور گواهی‌نامه سی ای، نوتیفای بادی یا اختصاراً ان بی می‌نامند . هر ان بی برای خود آزمایشگاه مورد تایید دارد بنابراین آزمایشگاه مورد تایید اتحادیه اروپا جهت صدور گواهی سی ئی، پس‌از انتخاب ان بی به شما از طرف نطفه‌ای با دی اعلام می‌شود.
حضور ممیز و ممیزی محصول:
پس از انتخاب مرجع صادر کننده CE ، حالا نوبت به بررسی مراحل تولید محصول شما میرسد .
تکنیکال فایل اخذ گواهی‌نامه سی ای:
تأیید مدارک:

مطالعه مطالب زیر برای شما مفید خواهد بود :
روش گواهینامه ایزو معتبر
اخذ گواهینامه CE معتبر
انواع گواهینامه HSE معتبر
مدلهای گواهینامه آموزشی معتبر
مشاوره رایگان گواهینامه

صدور گواهی سی ای ، صدور گواهینامه ایزو از مرجع IAF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شماره تماس مرجع اصلی صدور گواهینامه ایزو

ایزو ومقالات مفید

گفتگوی آنلاین
Send via WhatsApp