مرکز نوین سرت ارائه دهنده انواع گواهینامه ایزو ، CE، HSE

گواهینامه ایزو برای رستوران

4.9/5 - (149 امتیاز)

گواهینامه ایزو برای رستوران

گواهی ISO برای رستوران ها و هتل ها

رستوران ها جایی هستندکه مردم برای خوردن غذا درآن اقامت می کنند. غذا موضوع سلامتی است. همانطورکه میدانیم سلامتی ثروت است. اگر صاحب رستوران هستید، باید گواهینامه ISO برای رستوران ها را بگیرید. زیرا گواهینامه ISO کیفیت غذا و خدمات رستوران شما را به مشتری تضمین می کند.

گرفتن گواهینامه ISO ، برای تمامی شرکتها و سازمانها امری اختیاریست اما ازنظر وجه مشتری مداری و اعتبارسازی ، اولویت و اهمیت بالایی دارد، نمیتوان گفت داشتن مدرک ایزو ، فقط برای سازمانی خاص با زمینه فعالیت خاص میباشد ، بلکه تمامی سازمانها میتوانند برای خود گواهی نامه ISO ،بگیرند.

اگر رستوران های شما دارای استانداردی برای سیستم مدیریت ایمنی غذا هستند، میتوان به مشتری تضمین کرد که شما در مورد ایمنی غذا نگران هستید. آنها نیازی به تاکید بر ماهیت محصول و خدمات شما ندارند، با توجه به اینکه این خدمات به طور موثر الزامات خط مشی ایمنی مواد غذایی را که توسط گواهینامه ISO 22000 هدایت می شود، برآورده می کنند.

مهم نیست رستوران یا هتل شما چقدر کوچک یا بزرگ است و با چه نوع غذایی سروکار دارید. باید مطابق با هنجارهای تعیین شده توسط ISO عمل کند تا محصولات و خدمات سازگار و ایمن را به مشتریان ارائه دهد.

آیا گواهینامه ISO برای رستوران ها و هتل ها لازم است؟

گواهی نامه ISO 9001

سری گواهینامه ISO 14001

انواع گواهینامه ISO 22000

گواهینامه ISO 45001

گواهی ISO 9001 برای رستوران ها:

بکارگیری اصول نظارت بر گواهینامه ISO 9001 امکان توسعه روان QMS یا سیستم مدیریت کیفیت رستوران/هتل شما را به عنوان فعالیت فراهم می کند. این نیز ظرفیت رستوران شما را برای برآوردن درخواست‌ها و پیش نیازهای مشتری بهبود می‌بخشد.

بهبود QMS رستوران شما نیز می تواند به درآمد و مزایا کمک کند. از این رو، یکی از الزامات کسب و کار کافه شما گواهینامه ISO است. نشان ارادت واقعی به ماهیت اقلام و مدیریت می تواند کنوانسیون تجاری شما را تغییر دهد زیرا کارکنان انجمن نیاز به ادامه پیشرفت را می دانند.

استانداردهای مدیریت کیفیت در صنایع غذایی و آشامیدنی

کنترل مواد اولیه

مواد خام اصطلاحی است که به مواد تثبیت شده برای تولید محصولات غذایی استفاده می شود. میوه های سبزیجات مستقیماً از مزرعه برای این طبقه بندی به یادگار مانده است. این نیز شامل اقلام طیور، به عنوان مثال، مرغ، تخم مرغ، و محصولات لبنی، خوک، و گوسفند. ماهی های آب شیرین و آب دریا نیز به عنوان مواد اولیه در صنایع غذایی در نظر می شوند. کنترل مواد اولیه به طور مستقیم بر کنترل رویه هایی که هر دو دستورالعمل های کیفیت را برآورده می کنند، تأثیر می گذارد.

کنترل فرایند

این خط راهنمای مربوط به روش تولید مواد غذایی است. در درازمدت، پیشرفت‌های مقدماتی همراه با فعالیت‌های ترمیمی مورد استفاده قرار می‌گیرند – سیستم‌های پیشگیرانه فقط می‌توانند دامنه خاصی از نگرانی‌های ارزشی را با توجه به عناصری مانند انبار کردن، شرایط، درک کنند، بنابراین TQM یا مدیریت کیفیت جامع و معیارهای گواهی ISO 9001 با روش‌شناسی تولید مرتبط هستند. و دستورالعمل های کیفیت

گواهی نامه ISO 14001 برای رستوران ها :

واضح است که در صورت عدم نیاز به گواهینامه ایزو 14001، کسب و کار رستوران شما باید با تمام اظهارات استاندارد موافقت کند و مستندات درستی داشته باشد. پیش نیازهای ابتکاری جدید برآورده شده اند، و غیره، چند مفاد در استاندارد کشف خواهید کرد که واقعاً می تواند به شما کمک کند تا برخی از پیشرفت های غیرقابل انکار را به کسب و کار غذاخوری خود منتقل کنید. چه برسد به اینکه آنها را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم و از مدل هایی که در اجرای مداوم من در تجارت غذاخوری نشان داده شده است به عنوان مدل استفاده کنیم.

بند برنامه ریزی استاندارد ISO 14001 چند الزام کلیدی را مشخص می کند، از جمله تمایز دیدگاه های زیست محیطی، تعهدات سازگاری، و گرایش به خطرات و منافذ. چه برسد به اینکه آنها را جداگانه بگیریم.

دیدگاه‌های زیست‌محیطی: پس از بررسی، مشخص شد که از گاز و برق اضافی در آشپزخانه غذاخوری، منطقه سرو و دفتر استفاده می‌شود. پس از گفتگو با کارشناسان و کارکنان ، یک استراتژی “استفاده از خدمات رستوران” طراحی و توسط همه کارکنان مشخص شد.

قانون انطباق: مشخص شد که غذاخوری از یک گاز منسوخ F-Gas در چارچوب خنک کننده خود استفاده می کند. این اصلاح شد و تفاهم کمکی ایجاد شد تا ضامن ثبات در حال پیشرفت، کاهش تهدید برای کارکنان و مشتریان یکسان باشد.

ریسک و فرصت: این احتمالاً یکی از اساسی ترین اجزای یک رستوران است. ما خطرات موجود در شبکه فروشگاه خود را تجزیه و تحلیل کردیم، هم خطر وابستگی به یک ارائه‌دهنده یک کالا و هم گواهی‌های زیست‌محیطی ارائه‌دهندگان، که گفتمان جذابی را باز کرد. پس از سه ماه مبادله و هماهنگی، غذاخوری متوجه شد که چگونه می‌تواند اندازه اقلام خام را که به‌عنوان «هوشمند یا موافق زمین» در نظر می‌شود، از 23 درصد به 67 درصد، بر اساس معیارهایی که برای رویه خود تنظیم و بایگانی کرده‌ایم، تغییر دهد. اساساً، این امر باعث بهبود شگرفی در آگاهی شبکه موجودی ما از مسائل طبیعی و بهبودی عظیم در اجرای اکولوژیک تا جایی که ما در رابطه با انجمن خود مشخص کردیم، شد.

گواهی نامه ISO 22000 برای رستوران:

گواهی نامه ISO 22000 امروزه استاندارد جهانی است و از دیدگاه های متعدد برای سازمان ها سودآور است. سازمان‌هایی که محصول خود را با رعایت این دستورالعمل‌ها و جزئیات می‌سازند، به تدریج مجاز به رقابت در بخش‌های تجاری متعدد در سراسر جهان هستند. برای مقامات بورس، گواهی ISO 22000 شانس را در بازارهای استانی و جهانی یکسان می کند. این به دلیل هنجارهای جهانی و موقعیت تفاهم های سیاسی است که در واقع اصلاح شده است، و در صورت پیگیری، آنها موثری را انجام می دهند که بالاترین کیفیت غذا و امنیت را تضمین می کند.

این استاندارد را می توان برای هر رستوران و هتلی، از مزرعه به فروشگاه، از جمله پرورش دهندگان، حمل و نقل، بسته بندی، پردازشگر، خرده فروش، بطری ساز و رستوران اعمال کرد.

 گروه استانداردهای بین المللی ISO 22000 برای مدیریت ایمنی مواد غذایی. این نقشه کاری را که یک انجمن برای نشان  ظرفیت خود برای کنترل خطرات بهداشتی باید انجام دهد را ترسیم می کند تا تضمین کند که تغذیه محافظت می شود. به خوبی ممکن است توسط هر انجمنی که به اندازه یا موقعیت آن در شیوه طبیعی زندگی احترام کمی قائل است، استفاده شود. نتایج غذای خطرناک می تواند شوخی نباشد و مدیریت ایمنی مواد غذایی ISO با تشخیص و کنترل خطرات مواد غذایی باشد. انتظار می رود که همان تعداد محصولات غذایی امروزی بارها و بارها از مرزهای ملی عبور کند، استانداردهای بین المللی امنیت شبکه تولید غذا در سراسر جهان را تضمین می کند.

روش گواهی نامه ISO 22000 برای رستوران:

گواهی نامه ISO 45001 در حال تبدیل  به استاندارد ایمنی  و برای صاحبان رستوران ها و سازمان های رستوران های بزرگتر است تا اطمینان حاصل شود که رفاه و ایمنی کارکنان می تواند حفظ شود و کارکنان احساس امنیت و ارزش داشته باشند. غذاخوری‌ها همچنین می‌توانند از موسسات غذاخوری که شهرت خوبی برای مراقبت از کارکنان و مشتریان دارند، احساس راحتی کنند. بنابراین، بهترین روش برای اجرای گواهی نامه ISO 45001 در کسب و کار رستوران چیست؟

گواهی نامه ISO 45001 در حال تبدیل  به استاندارد امنیتی تایید وبرای صاحبان رستوران ها و انجمن های رستوران های بزرگتر است تا تضمین کند که رفاه و رفاه کارگران می تواند حفظ شود و نمایندگان احساس امنیت و احترام  باشند. رستوران و هتل به همین ترتیب می‌توانند پایه‌های رستوران را تحقیر کنند و بدنامی مناسبی برای فکر کردن به کارکنان و مشتریان داشته باشند. در مجموع، بهترین تکنیک برای نزدیک شدن به صدور گواهی نامه ISO 45001 در کسب و کار رستوران چیست.

مزایای استاندارد گواهی ISO برای رستوران ها

بهترین شیوه ها را ترویج می کند: گواهینامه ISO و استانداردهای مختلف به شما امکان دسترسی به رویه های تجویز و در سطح جهانی را در مورد کسب و کارتان می دهد. اقداماتی برای همه چیز از سیستم مدیریت کیفیت  تا عملکرد محیطی، حفاظت از اطلاعات، ایمنی مواد غذایی و سیستم مدیریت ایمنی و سلامت وجود دارد.

از شما حمایت می کند که بهره وری بیشتری داشته باشید: پیروی از استانداردها از شما انتظار دارد که فرم های کسب و کار خود را به وضوح توصیف، ضبط و بررسی کنید. علاوه بر این، باید مقصدهایی را برای سازمان خود تعیین کنید و پیشرفت خود را بسنجید.

مشتری را راضی نگه می دارد: استانداردها با بهبود مدیریت نارضایتی، کنترل کیفیت و رعایت رضایت مشتری به رضایت مشتری کمک می کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که یکی از مهمترین مزایای صدور گواهینامه کاهش شکایات مشتریان است.

درآمد را بهبود می بخشد: گواهی می تواند نگرانی اصلی شما را پشتیبانی کند. از هر پنج سازمانی که ISO دریافت کردند. سه سازمان درآمد خود را افزایش دادند، همانطور که در تحقیقات سال 2015 از 92 بررسی نشان داد. افزایش درآمد اساساً بیشتر از سازمان های غیر تضمین است.

برای همه اندازه‌ها اعمال می‌شود: گواهی‌نامه برای همه مواردی که در نظر است، حتی برای کسانی که فقط چند کارگر دارند، ارزشمند است. سازمان‌های کوچک‌تر گاهی اوقات به‌دلیل ضرورت‌های شبکه موجودی یا زمانی که نیاز به دریافت بهترین شیوه‌ها در وظایف خود دارند، به دنبال تأیید اعتبار هستند.

چگونه می توانم گواهینامه ISO را برای رستوران ها/هتل ها دریافت کنم :

نگران نباشید ، بایک تماس تلفنی ، کارشناسان زبده مرکز نوین سرت ، براحتی اطلاعات لازم جهت کسب انواع گواهینامه های ایزو برای رستوران شما را اعلام مینمایند و ازلحظه تماس تلفنی اولیه بابت دریافت مشاوره بصورت رایگان ، تا زمان اخذ گواهینامه ایزو ،همراه شما خواهند بود.

مطالعه مطالب زیر برای شما مفید خواهد بود :
روش گواهینامه ایزو معتبر
اخذ گواهینامه CE معتبر
انواع گواهینامه HSE معتبر
مدلهای گواهینامه آموزشی معتبر
مشاوره رایگان گواهینامه

بامادرارتباط باشید…   44829133     44829531

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شماره تماس مرجع اصلی صدور گواهینامه ایزو

ایزو ومقالات مفید

گفتگوی آنلاین
Send via WhatsApp