مرکز نوین سرت ارائه دهنده انواع گواهینامه ایزو ، CE، HSE

سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان /کارفرمایان ISO10004

4.8/5 - (153 امتیاز)

گواهینامه ایزو 10004 ، سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان /کارفرمایان

گرفتن گواهینامه ایزو ،درحال حاضر برای بسیاری از شرکتها بصورت الزام و برای بعضی از شرکتها بصورت امتیاز ، محاسبه می گردد.الزام برای اخذ مدرک ایزو بدین معناست :شرکت یا سازمانی برای شرکت در مناقصات یا برای نشان دادن وجه تمایز با سایر رقبای خود و زمینه فعالیت که در آن فعالیت دارند اقدام به دریافت مدرک ایزو مینمایند. حال باید بررسی نمودکه چه استاندارد هایی برای این سازمان وشرکت مناسب است ، پس مشاور ایزو سازمان یا فردی که در سازمان به عنوان نماینده مدیریت در بحث استاندارد سازی شاغل میباشد ، پس از بررسی استاندارد ها و با شناختی که از استاندارد ها دارد ، شرکتهای معتبر صادر کننده ایزو در ایران را شناسایی می نماید و اقدام به دریافت ایزو میکند .

دریافت گواهی ایزو :

بالاتر اعلام کردیم که برخی از سازمانها نیز برای کسب امتیاز بالاتر ، اقدام به اخذ گواهی ایزو می نمایند. یعنی هیچ الزام قانونی یا درون سازمانی برای اخذ گواهینامه ISO ندارند،اما برای کسب امتیاز بالاتر در مناقصات ،اعلام در سایتهای خود برای تبلیغات و وجه مارکتینگی ،اقدام به گرفتن گواهینامه ایزو مینمایند.

چرا گواهینامه ایزو بگیریم؟

مطالب بالا در خصوص الزام ویا عدم الزام اخذ گواهی ISO  میباشد . حال به توضیح استاندارد سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان / کارفرمایان در واقع همان بحث CRM وتکریم مشتری میباشد و در ادامه روند ایزو 10002 که استاندارد سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان / کارفرمایان میباشد. در واقع این 2 استاندارد باهم در خصوص مشتری مداری و CRM وتکریم مشتری فعالیت دارند .

نحوه پیاده سازی ایزو :

یکسری روش ها ، راهبردها ، دستوالعمل ها ، البته نه به صورت واضح ،بصورت متن و الگو ، داخل استاندارد اعلام است که مشاور ایزو ، با استفاده از آن راهنما می تواند روش های اجرایی ، دستوالعمل ها و فرم ها را طراحی نماید و در جهت اجرا و پیاده سازی در سازمان اقدام نماید . هر سازمانی که بخواهد نحوه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع خود را بهبود ببخشد ، حالا یا برای اخد گواهی ایزو مربوطه ، یا برای داشتن رویه و راهنمای جامع جهت مشتری مداری ، باید استاندارد های ایزو 10002 ، ISO 10002 و ایزو 10004 ، ISO 10004 را اجرایی نماید و بهتر است همزمان باهم انجام پذیرد .

رسیدگی به شکایات مشتریان ، ISO 10002 را میتوانید از اینجا مطالعه نمایید.

و ادامه استاندارد ایزو رسیدگی به شکایات مشتریان می شود : سیستم نظر سنجی از مشتریان ISO 10004  ، درواقع این سیستم برای پس از دریافت شکایات مشتری یا کارفرما میباشد ، سیستم ایزو 10002 ، منتظر دریافت شکایت از مشتری یا کارفرما یا ذی نفع میباشد ،اما در سیستم ایزو 10004 ، یک گام جلوتر رفته و منتظر اعلام شکایت از طرف مشتری نیستیم و مستقیما خود شرکت ورود مینماید.

حتی اگر شکایتی نرسیده است ، گام فراتر رفته و به سراغ مشتری یا کارفرما میرود ، که اگر شکایتی دارند و اعلام نکرده اند ، (حالا این عدم اعلام مشتری میتواند دلایل مختلفی داشته باشد ) از طریق خود شرکت پیگیری می گردد و حتما از مشتری در خصوص خدمات یا کالای ارائه گردید ، نظر سنجی می شود تا ایرادی هم اگر داشته باشد و مشتری بنا به هر دلیلی مثل کمبود وقت ،عدم توجه به مسائل CRM و عدم آگاهی نسبت به اینکه در شرکت یا سازمان ما ، واحد رسیدگی به شکایات وجود دارد و میتواند ایراد به وجود آمده را تا رفع نقض پیگیری نماید.

مشتری مداری

شاید از آنجاییکه بحث مشتری مداری در شرکتها در سازمانها و شرکتهای دیگر بطور کامل یا حتی خیلی جزئی رعایت نمی شود ، انگیزه ای برای اعلام شکایت ندارد ، یا حتی فکر میکند ارزش زمانی کار خودش ، در قبال اعلام شکایت و به نتیجه رسیدن شکایت ، بالاتر و بیشتر است ،بنابراین شکایتی اعلام نمی شود ،اما اگر سازمان ما به سراغ مشتری برود و ایرادات احتمالی و مشکلات را جویا شودو اصطلاحا از خدمت ارائه گردید یا کالای فروخته ، نظر سنجی نماید .

تبلیغ با استفاده از ایزو 10004 :

مشتری حتی تبدیل به یک ابزار تبلیغ برای ما می شود. که در زمان و جامعه و شرایطی که مشتری مداری جایگاه ویژه ای ندارد ، هستند شرکتهایی که حتی در صورت عدم دریافت شکایت ایزو 10002 ،. حودشان ه سراغ مشتریان خدمت گیرنده میروند ،.  ایزو 10004 ، ISO 10004 ، تا بتوانند خود را بالاتر از سایر رقبا نشان دهند ، زیرا با دریافت نظات مشتریان .، اقدام به بهبود کیفیت و خدمات و محصولات خود مینمایند و در نتیجه مشتریان بیشتری از خدمات ارائه گردید مراکز ما رضایت خواهند داشت .

شرایط دریافت گواهینامه ایزو 10004 تشریح شد. اخذ مدرک ISO 10002 اعلام شد. مشتریان محترمی که قصد دریافت گواهینامه ISO دارند .، با کارشناسان مرکز نوین سرت ارتباط بگیرند. تا بصورت کاملا رایگان به شما مشاوره اخذ استاندارد را دهند. و با توجه به زمینه فعالیت شما و نوع استاندارد های مرتبط به حوزه فعالیتتان راهنمایی نمایند.

31 95 82 44 -021                          33 91 82 44 -021

اخذ ایزو ارزان ، دریافت ISO سریع ، کمترین هزینه ایزو ،. از خدمات مرمز نوین سرت میباشد.

لطفا با ما همراه باشید.

مقالات زیر به شما توصیه می گردد:.

ایزو ارزان.

نحوه اخذ ایزو برای شرکتها.

شرکتهای صادر کننده ایزو در ایران.

ISO 9001.

ISO 10002.

روش گواهینامه ایزو معتبر
اخذ گواهینامه CE معتبر
انواع گواهینامه HSE معتبر
مدلهای گواهینامه آموزشی معتبر
مشاوره رایگان گواهینامه

مشتریان دریافت گواهی ایزو با جست و جوی کلمات زیر در گوگل به سایت ما مراجعه مینمایند :.

اخذ گواهینامه ایزو ، دریافت ایزو ، هزینه ایزو ، ایزو ارزان ، ایزو فوری .، قیمت ایزو ، نحوه اخذ ISO ، شراط اخذ ISO ، ایزو چیست ؟ ، شرکتهای معتبر صادرکننده ایزو در ایران .، ایزو سریع ، چگونه ISO بگیریم ؟ ، مشاور ایزو ، پیاده سازی ISO ، مرجع اصلی صدور گواهینامه ایزو .، ISO ، ISO 9001 ، ISO 10002 ، ISO14001 ،IMS  و…..

۰۲۱-۴۴۸۲۹۵۳۱                          ۰۲۱-۴۴۸۲۹۱۳۳

ed

 

صفحه ی رسمی نوین سرت را در اینستاگرام دنبال کنید.

  

One Response

  1. پس درواقع گواهینامه ISO10004 برای رضایتمندی مشتریان هست ؟ چه استاندارد های دیگری را در زمینه مشتریان میتوانیم اخذ کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شماره تماس مرجع اصلی صدور گواهینامه ایزو

ایزو ومقالات مفید

گفتگوی آنلاین
Send via WhatsApp