مرکز نوین سرت ارائه دهنده انواع گواهینامه ایزو ، CE، HSE

ایزو کیفیت در صنعت نفت ، گازوپتروشیمی ISO 29001

4.9/5 - (148 امتیاز)

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در صنعت نفت ، گازوپتروشیمی ISO 29001

استاندارد (ایزو کیفیت در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی ISO 29001) مربوط به شرکتهای نفتی و شرکتهایی که با وزارت نفت ،حوزه نفت و گاز سرو کار دارند .فرقی هم بابت ایرانی یا خارجی بودن شرکتهای پیمانکاری نیست ،زیرا استاندارد ایزو 29001 ، یک استاندارد جهانی میباشد و معطوف به یک کشور خاص نیست.در واقع تمامی سازمانها و شرکتهایی که در حوزه نفت ،گاز وپتروشیمی و صنایع وابسته فعالیت دارند بهتر است و توصیه می گردد از این استاندارد ایزو در سازمان و شرکت خود استفاده نمایند و یا بعبارت دیگر استاندارد 29001 را پیاده سازی نمایند .

اخذ گواهینامه ایزو 29001

گرفتن گواهینامه ایزو 29001 (ایزو کیفیت در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی ISO 29001) ، الزام قانونی ،دولتی و جهانی ندارد ، بدین منظور که اگر شرکتی در حوزه پیمانکاری صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و صنایع وابسته در حال فعالیت است ، الزامی به اخذ مدرک ایزو 29001 ندارد و میتواند فقط ایزو 9001 را اخذ نماید یا میتواند استاندارد های مرتبط دیگری مانند اخذ ایزو 14001 و اخذ ایزو 45001 اقدام نمایند . ولی اگر بخواهید استاندارد مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی و ایمنی در صنایع وابسته ، خاص زمینه فعالیت خودتان داشته باشید ، مسلما بهترین گزینه دریافت گواهینامه ایزو 29001 میباشد .

 

29001

ایزو 29001 در خصوص ایمنی مربوط به حوزه های نفتی و گازی و پتروشیمی میباشد و بیشتر به فرآیندهای خاص زمینه تولیدی ، اجرایی ، خدماتی حوزه های نفت میپردازد

ایزو و شرکت در مناقصات

اخذ مدرک ISO ( ایزو کیفیت در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی ISO 29001 ) ،برای شرکتها بیشتر حالت تبلیغات دارد ، زیرا خود گواهینامه ایزو ،بخودی خود ، راهی از پیش نمی برد و بدرد شرکت نمی خورد (البته در مناقصات بین شرکتهای مختلف ، حتی در مناقصات بین المللی ،داشتن گواهینامه ISO ،شرکت شما را دارای اعتبار بالایی معرفی خواهد نمود و امتیاز بالایی نسبت به سایر رقبای خود که گواهی ISO ندارند، کسب خواهید نمود .)اما درخصوص پیاده سازی ایزو ،کمک شایان وبهبود بالایی برای شرکت شما به ارمغان می آورد .

ISO29001 برای چه شرکتهایی مناسب است؟.

ایزو 29001 ( ایزو کیفیت در صنعت نفت ،. گاز و پتروشیمی ISO 29001 ) در خصوص ایمنی مربوط به حوزه های نفتی و گازی و پتروشیمی میباشد و بیشتر به فرآیندهای خاص زمینه تولیدی ،. اجرایی ، خدماتی حوزه های نفت میپردازد بصورتیکه ورودی ها و پردازش ها ،. کنترل وارد چرخه کاری خواهند شد و تا زمانیکه از لحاظ ایمنی به قطعیت نرسیده ایم ،ماده اولیه ، فرایند تولید .، فرایند اجرای خدمات شروع به کار نخواهد کرد و به چرخه بعدی راه نخواهد یافت .

گواهینامه ایزو مناسب شرکتها

دریافت گواهینامه ایزو برای شرکتهای نفتی ، همانطور که پیشتر توضیح داده شد.، فقط و منحصرا استاندارد 29001 (ایزو کیفیت در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی ISO 29001) نمی باشد ،.شما می توانید با دریافت استاندارد های که بیشتر جنبه عمومی و همگانی دارند .، یعنی تمامی حوزه ها و زمینه فعالیت ها را پوشش می دهند ،نیز امتیازات مناقصات داخلی و بین المللی خود را کسب نمایید .برای مطالعه در خصوص استاندارد های ایزو اعلام گردید،. لطفا روی جملات پایین کلیک نمایید تا مستقیما به صفحه ی استاندارد مورد نظر هدایت شوید .

ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت ( مرتبط با تمامی زمینه فعالیتها ) ،. ایزو 14001 مدیریت زیست محیطی

و ایزو 45001 مدیریت بهداشت حرفه ای .

نامگذاری استانداردها.

لازم به توضیح است ،نام استاندارد ها همیشه با عددی ذکر میشود. بعنوان مثال : ISO 9001 :2015 ، این عدد 2015 نشان دهنده سال ویرایش و بازبینی و انتشار مجدد این استاندارد میباشد .،بنابراین همیشه برای اطلاع از آخرین ویرایش هر استاندارد میتوانید. به آدرس www.iso.org سازمان استاندارد جهانی ایزو ، مراجعه نمایید و از آخرین وضعیت ویرایش استاندارد مد نظر مطلع شوید .

ویرایش جدید استاندارد 29001.

 خود را زیاد درگیر این ویرایش نفرمایید. و زمان باارزش خود را برای مطلع شدن از ویرایش استاندارد ها نگذارید ،زیرا کارشناسان خبره نوین سرت همواره از آخرین ویرایش استاندارد مورد نظر شما مطلع هستند. و براحتی برای شما توضیحات کاملی ارائه خواهند داد.

چرا ایزو بگیریم ؟.

اخذ گواهینامه ایزو ،برای شرکت شما اعتبار و ارزش بالایی بهمراه خواهد داشت .و شما میتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید ، در واقع گرفتن گواهینامه ایزو ، نشان دهنده پیاده سازی ایزو .، در سازمان شماست که منجر به دریافت گواهی ISO است و اعتبار بالایی برای شما به ارمغان خواهد آورد .

ISO

در دنیای امروزه که تبلیغات و نشان دادن توانایی شرکت در حوزه فعالیت خود که میتواند. تولیدی ،خدماتی یا بازرگانی باشد ، حرف اول را میزند .، وحالا که می توان با تغییرات جزئی در راستای بهبود عملکرد شرکت ، هم فرایندهای سازمان را مهندسی نمود که هم از اتلاف انرژی کارهای چندباره چلوگیری شود. و هم عملکرد و راندمان واقعی شرکت بالارود . مهم ترین آن .، دربازه رقابتی موجود، باداشتن گواهی نامه ایزو ، حرفی برای گفتن داشت و اعتبار خود و سازمان خود را بالا برد ،. چرا اینکار را انجام ندهیم .

با ما در ارتباط باشید تا بهترین راهکار .، سریعترین زمان اخذ گواهینامه ایزو ، مناسب ترین قیمت ایزو را برای شما به ارمغان بیاوریم .

31 95 82 44 -021                          33 91 82 44 -021

مطالعه مقالات زیر به شما پیشنهاد میشود :.

ایزو 45005.

مراحل دریافت مدرک ایزو.

نمایندگی ISO.

شرایط اخذ گواهی نامه ایزو.

روش اخذ استاندارد ایزو.

روش گواهینامه ایزو معتبر
اخذ گواهینامه CE معتبر
انواع گواهینامه HSE معتبر
مدلهای گواهینامه آموزشی معتبر
مشاوره رایگان گواهینامه

کلمات جستجو متقاضیان در گوگل اینگونه است .

اخذ ایزو ، گواهینامه ایزو ، مدرک ایزو ، گرفتن گواهینامه ایزو .، دریافت گواهینامه ایزو ، ایزو 29001 ، ایزو مناقصات ، مدارک مناقصات ، گواهی امتیاز آور در مناقصات ، مناقصات شرکت نفت ،. مناقصه و ….

One Response

  1. گرفتن گواهینامه ایزو 29001 ( ایزو کیفیت در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی ISO 29001 ) نیاز به ممیزی دارد ؟ اگر بخواهیم خودتان ممیز میفرستید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شماره تماس مرجع اصلی صدور گواهینامه ایزو

ایزو ومقالات مفید

گفتگوی آنلاین
Send via WhatsApp