گواهی نامه تایید صلاحیت اداره کار
گواهی نامه صلاحیت اداره کار ،که همان مجوز ، نامیده میشود با گواهی نامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران ،متفاوت است. ( مجوز اداره کار ) تنها ازطریق استانی که شرکت درآن قراردارد صادرمی شود.
شرکت هایی که میخواهند گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران ، رادریافت کنند ابتداباید یکیاز گواهی نامه تایید صلاحیت ، ( مجوز اداره کار ) یا رتبه ، رااخذنمایند.
گواهینامه تایید صلاحیت اداره کار ، برای شرکتهای خدماتی صادرمیشود.
برای دریافت گواهینامه تایید صلاحیت اداره کار ، مدیرعامل شرکت حتماباید مدرک دیپلم داشتهباشد و شرکت نیزحتماباید دفتر مرکزی ، داشتهباشد. همچنین در روند اخذ گواهینامه تایید صلاحیت اداره کار ، باید اظهارنامه مالیاتی مربوط به سال گذشته موجود باشد. البته درصورتی که شرکت نوپاباشد نیازی به اظهارنامه مالیاتی نیست.
اخذ گواهی نامه HSE
همچنین برای اخذ گواهینامه تایید صلاحیت اداره کار ، پرسنل بایدبیمه شوند ولیست بیمه برای آنها وجود داشتهباشد وتعدادانها مشخص شود. درصورتی که تعدادپرسنل بیشتراز 10 نفرباشد باید طرح طبقه بندی مشاغل ، هم اجرا شود.
مدت زمان دریافت گواهی نامه اداره کار ، 3 الی 4 ماه است واین گواهینامه به شرط تمدیدسالانه،سه سال اعتباردارد.
همچنین برای دریافت گواهی نامه تایید صلاحیت ، یک دوره آموزش کارفرمایی نیزبایدتوسط کارفرما گذرانده شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد گواهینامه و نحوه اخذ گواهینامه صلاحیت ، ( مجوز اداره کار ) ، و اطلاع از شرایط اخذ گواهی نامه تایید صلاحیت اداره کار ومراحل اخذ گواهی نامه تایید صلاحیت اداره کار می توانید با مرکز مشاوره و اطلاع نوین سرت ، تماس حاصل نموده وبه صورت رایگان ازاین مشاوره این مرکز استفاده نمایید.
شماره تماس : 44829531 – 44829133
متقاضیان اینگونه ما را دراینترنت جستجو میکنند:
گواهی نامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران ، گواهی نامه ، گواهی نامه ، اخذ دوره ی آموزشی کارفرمایی ، اظهارنامه مالیاتی ، رتبه ،گواهی نامه ایمنی پیمانکاری ، رتبه پیمانکاری ، مدرک اداره کار ،مدرک ایمنی پیمانکاران ، گواهی پیمان کاری ، تایید صلاحیت ایمنی چیست ؟ ،مجوز اداره کار چیست ، مراجع صدور مدرک ایمنی پیمانکاران .
One Response
اخذ گواهی نامه HSE و یا گواهی نامه تایید صلاحیت اداره کار باهم چه تفاوتی دارند ؟ کدام بهتر هست ؟