روش اجرایی برنامه ریزی و کنترل پروژه
خلاصه روش اجرایی برنامه ریزی و کنترل پروژه ، روش اجرایی شناسایی ، ارزیابی و بکارگیری پیمانکاران فرعی ،روشاجرایی اموراداری، روشاجرایی تحقیق بازار ،روش اجرایی فروش و مناقصات
خلاصه روش اجرایی برنامه ریزی و کنترل پروژه ، روش اجرایی شناسایی ، ارزیابی و بکارگیری پیمانکاران فرعی ،روشاجرایی اموراداری، روشاجرایی تحقیق بازار ،روش اجرایی فروش و مناقصات
برنامه ریزی و کنترل پروژه، روشاجرایی پانزدهم بوده با هدف ساختن نگرشی همگرا و تهيه يكساختار مشخص برای برنامهريزي وكنترل زمان وهزینه پروژههاي فعال شركت میباشد. نظارتش برعهده معاونت فنی ومهندسی درشرکت می باشد. این برنامهها بهشرح زیر است:
- ساختار سيستم برنامه ريزي، كنترل زمان و هزينه هاي پروژه
- ساختار تفكيكي پروژه: Work Breakdown Structure (W.B.S.)
- بسته كار: Work Package
- کدینگ ساختارتفکیکی کار : WBS Coding
- برنامه زمانبندي پروژه : ساختار برنامهريزي پروژه درچهارسطح ازجزئيات، در فاز زمان بهمنظور نمايش شرح كلكارپروژه بسط وگسترش دادهميشود. اين فعاليتها كه هركدام وابسته بهساختار تفكيكي پروژه هستند باحداقل وجود يك فعاليت در يكبسته كاري درروي شبكه CPM قرار ميگيرند.
- بودجه بندي پروژه
- گزارش پيشرفت
- اندازه گيري اجراء
- كنترل تغييرات
- اجرای طرح(کلیات)
- روش معرفی گزارشات
- انواع معرفی گزارشات برنامه زمانبندی
- مدت معرفی گزارشات بسته های کاری
- معرفی گزارشات بودجه بندی یا ترسیم نمودار BCWS و تخمین هزینه
- و …
روش اجرایی شناسایی ، ارزیابی و بکارگیری پیمانکاران فرعی
روش اجرایی شناسایی ، ارزیابی و بکارگیری پیمانکاران فرعی را بعنوان شانزدهمین روش اجرایی و باهدف چگونگی شناسایی پیمانکاران موجود و بررسی قراردادهای پیمانکاران فرعی جهت حصول اطمینان از تامین الزامات فنیوکیفی، حقوقی، بیمه، ایمنی و… توسط پیمانکار مربوطه میشناسیم. طبق فرمولهای خاصی، سالیانه پیمانکاران ارزیابی میشوند تا بانک اطلاعاتی جدیدو بهروزشدهای دراختیارکارفرما قراربگیرد. هرگاه امتياز تأمينكننده بزرگترمساوی210باشد تأمينكننده مجاز وثبت میگردد و هرگاه كمتر از210شد تأمين كننده، غيرمجاز خواهد بود.
روشاجرایی اموراداری، روشبعدی باهدف حسن انجام اموراداری ازجمله امورمربوط به دبيرخانه، پرسنل و برگزاري جلسات ميباشد. اين رويه در دفتر مركزي شركت كاربرد دارد.
هجدهمین مورد، روشاجرایی تحقیق بازار و با اهدافی چون تجزیهتحلیل حرکاترقبا دربازار داخلیوخارجی بمنظور پیشبینی آینده وتدوین استراتژی مارکتینگ وحرکت درجهت خطمشی کلی شرکت و بروزرسانی آن صورت میپذیرد. فرد لازم است مسلط به علومی چون مهارتهای ارتباطی، مهارتهای کلامی، اصول و فنون مذاکره و … باشند. استراژی شرکت براین بوده تا تیم تحقیق بازار هماهنگ ومرتبط با تیم بازاریابی وتبلیغات CRM عمل نماید.
روش اجرایی فروش و مناقصات
مورد بعدی، روش اجرایی فروش و مناقصات باهدف تشریح نحوه انجام کلیه امورمربوط بهفروش ازلحظه ارتباطات اولیه مشتری بازارهای هدف تا صدور فاکتورفروش و یا انعقاد قراردادبوده ودرواحدفروش کاربرد دارد. کارشناسان فروش بایستی بطور مستمر مناقصات درحوزه خدمات دریایی راشناسایی ومدیریت نمایند. بطرق ذیل:«سایت های اینترنتی، روزنامه ها، دعوت بهشرکت درمناقصات ودریافت اطلاعات»شرکت اقدام بهشناسایی مناقصات مینماید.
بیستمین روش اجرایی، یکی از جالبتوجهترین روشها تحت عنوان تبلیغات میباشد. باتوجه به ظرافتهای موجود در امرتبلیغات ، لازماست کلیه پرسنل مسلط به مهارتهایی مثل «تسلط کامل به نرم افزار های گرافیکی، داشتن حس هنری، تسلط کامل به طراحی سایت و …» بوده وبعلاوه همواره خود را بهروزرسانی نمایند.
با ما در ارتباط باشید …
4 Responses
این روش اجرایی برنامه ریزی و کنترل پروژه را شما هم دارید یا میتوانید برای شرکتهای دیگر انجام دهید ؟
قیمت تدوین روش اجرایی برنامه ریزی و کنترل پروژه برای شرکت های تاسیساتی چند هست و چه مدت زمانی نیاز دارد ؟
روش اجرایی برنامه ریزی و کنترل پروژه ایزو را چگونه میتوان دریافت کرد ؟
روش اجرایی برنامه ریزی و کنترل پروژه را در کانال تلگرامی نوین سرت قراردادیم ولی برای دریافت سریعتر تمامی روش اجرایی ایزو ، میوانید با ما تماس بگیرید تاراه ارتباطی با شما دریافت شود و بتوانیم راحت تر روش اجرایی را برایتان ارسال نماییم.